Vi som fått bebis/hade bf i September 2008 del 7
Men jösses vad ni har skrivit i helgen... Vi har varit uppe i Gävle och jäklar vad mycket snö ni har däruppe (Winnertaco m.fl.), det är ju väggar som möter en!
Animegirl: Men vilka hemskt jobbiga historier du har... Visst klarar man det mesta men det är väldigt imponerande. Det värsta är ju när barnen blir dåliga, hoppas att astman blir bättre med åren...
Anuya: Låter jättemysigt med träff den 23:e, tyvärr jobbar jag men hoppas vi ses en annan gång inom kort. Med bebis kanske?! Har jag berättat om planerat snitt än? Tror inte det va? Ska skriva lite kort sen!
Ska inte heller prata om graviditeter, jag har fått en kropp som är gjord för att vara gravid. Dock är jag ju inte gjord för att föda fram barnen, men det är en annan hitoria Närå, vi får väl se hur min livmoder behandlar lillfisen den här gången innan jag uttalar mig.
Har en liten sjukling här hemma. Feber och rejäl hosta. Hon är riktigt hängig stumpan... Så imorgon ska jag vabba för första gången, i alla fall halva dan.
Och Molly sover fortfarande i spjälsäng, vi var på ikea i torsdags kväll och då fick hon provligga en barnsäng. Succé! Vi tänkte köpa en i sommar kanske, vi ska i alla fall inte ha två spjälisar samtidigt.