Vad gulliga ni är allihopa! Jag tycker att det känns som ett stort skämt just nu, det är faktiskt inte så att vi sitter och gräver ner oss som tur är. En sak som gör oss bra ihop är att vi hjälper varandra att må bra när det är jobbigt runtomkring. Sen har vi ju något superhärligt att se fram emot, precis som du sa Anai!
Mycket hostiga barn i tråden, är det något som går kanske? Molly har hostat lungorna ur sig i en vecka men nu äntligen så verkar det lätta. Hög feber hade hon också lördag-onsdag.
Bay: Men fyf*n vad jobbigt med magsjuka... Tur iaf att du åkte hem i god tid, kan inte vara roligt om man är kvar på jobbet när det slår till med rejäl kraft.
Jenn: Skönt ändå att det inte var något allvarligare, men segt med linsvila.
Winner: Men suck, varför inte när man äntligen ska göra något roligt liksom? Jag såg ju med egna ögon i helgen hur mycket snö ni har där uppe och jag förstår att ni är trötta på det.
Imorse tog det mig och mamma en timme att åka till jobbet, brukar ta runt 25 minuter. På motorvägen åkte vi rakt fram i 70 km/h och bilen släppte taget från vägytan (bakhjulsdrivet iofs) men det hände inget som tur var för tre minuter senare börjar en av bilarna framför oss snurra över hela motorvägen. Hon stannade med rumpan mot vägräcket efter några varv så det gick bra men fyfan vad halt det var!