tobiq skrev 2010-01-13 10:14:32 följande:
hej tjejer! Smygskriver när kollegan är iväg...Grattis till killen Anuya och heja, heja alla nya dagisbarn!Kan inte ni lugna mig lite? Är SJUKT rädd inför
UL:et imorgon, inbillar mig allt möjligt hemskt. Men utan blödningar eller någon smärta alls och dessutom med ett hemskt illamående och trötthet så borde väl pyret leva? Har inte mått så illa sista dagarna nu, behöver inte kissa på natten vilket jag gjorde tidigt med Moa och har inte heller känt någon "mensvärk" eller växtvärk som det ju är, direkt. Sån hade jag massor sist, så jag börjar tveka på om det verkligen finns något där inne.Önskar att det var i morgon så att man kan pusta ut... Gud vad ledsen jag blir om det inte blir någon aug-bebis!
Hello working-girl! Men det är väl klart att du är orolig, det är alla som är gravida! Symptomen kommer ju och går som de vill, är det något jag lärt mig från att vara gravid igen är att varje graviditet måste vara olika. Har helt andra symptom den här gången än med Molly. De senaste veckorna har jag inte kännt nånting, och hade det inte varit för att magen finns där (även om alla kommenterar hur liten den är, suck) så hade jag aldrig trott att jag varit gravid. Jag tror att ni kommer få se ett litet hjärta där imorgon, håller alla tummar för att allt ser fint ut! Och tänk på mig då, stackars stackars mig, som har TVÅ VECKOR kvar innan jag får se vårt pyre första gången. Jag avlider snart av oro och spänning och förväntan och ännu mera oro!