Vår tråd vill inte ladda längre i iphonen och nu har jag äääntligen fått tillbaka min dator från min dotter som kidnappar den på dagarna... Saknar tråden massor!
Grattis alla nya stora små 2-åringar och en och annan 6-åring om jag inte läste fel Hurra för alla! Och grattis Cassis till lyckat UL, nu är det nästan halvvägs och dags att börja räkna ner. Tycker syskongraviditeterna bara flyger förbi, vad händer med tiden?
Här lever vi rövare hela dagarna, Molly har varit hemma från dagis mån-ons med nån slags örontjafs. Nu märks det att hon är frisk för hon ÄTER, och framför allt märks det att hon inte mått så bra med tanke på pippifågel-portionerna hon har petat i sig tidigare. Tvåbarnslivet är galet för övrigt... Puls på 300 mest hela tiden.
Vinterskor ja... Molly hade ett par Viking förra året som vi var jättenöjda med men nu köpte vi ett par allväderstövlar förra veckan som vi funderar på om det räcker? Beror ju helt på hur vintern beter sig, blir det som förra året är det väl tveksamt.
Däremot måste vi nog komplettera garderoben med en overall. Molly har ett fodrat regnställ och ett tvådelat set med vinterjacka och täckbyxor (vårens rea på pop, grymt!). Ska kolla på Ellos, såg att de hade bra pris på overaller.
Har en ensam kväll här hemma, nu har barnen somnat så jag ska äta choklad!