Vi som fått bebis/hade bf i September 2008 del 7
Ååååååhhhh vad spännande Sjögurka!!
Ååååååhhhh vad spännande Sjögurka!!
Oj oj vad ni skriver!
Angående talet så är, precis som jag skrivit tidigare, Milo väldigt efter. Han förstår allt vi säger och visar med kroppsspråk och ljud vad han vill. Men inga ord.
Jag är faktiskt lite orolig då han i princip bara säger "mamma", "pappa", "titta", "där", "naaa" ( napp). Han kan ljuden till några djur (hunden, katten, fåret och hästen) och gör "brummande" ljud till alla olika fordon på hjul.
Han är väldigt väldigt högljudd. Bara han "pratar" ligger ljudnivån väldigt högt. När han är ledsen eller arg är det extremt. Jag har tillochmed börjat hålla för öronen på Caspian för jag tror nästan det är skadligt för honom.
Milo fick godkänt på hörseltestet som nyfödd, men jag är lite orolig för hörseln faktiskt. Han kanske inte hör okej och att det är därför han inte pratar och är så högljudd...
Ja det var riktigt goda nyheter. Var inställd på att tappen skulle vara stenhård och helt opåverkad och så bara brister läkaren ut i värsta glädjeropet! Det var inte skönt när hon gjorde själva uttänjningen, men det är väl inget mot vad som komma skall
Saza: Kurt är coolt! Och helt ärligt så tycker jag att Rune är hur ballt som helst. Molly och Rune liksom
Knastroll: Hoppas du kryar på dig under helgen. Drick mycket vatten och se till att vila.
Lycka till Sjögurka!!!
Åååhh så spännande
GRATTIS Sjögurka!!!!! Underbart
Och ja, det gör djävulskt ont men som du säger, det är värt varenda liten smärta