• Saza

Vi som fått bebis/hade bf i September 2008 del 7

Hittat hit! Sjögurka - Visst var det du som frågade om nån hade tid att ses? Jag och Milo träffas gärna! Jag är ju sjukskriven på halvtid nu och har rätt mycket tid över. Tänkte idag på att jag inte träffat mammakompisar på hur länge sen och saknar det. Så jag vill ses! Och er andra mammor också förstås! Vi måste ju även fortsätta ses med nya bebisarna sen Milos matschema ser lite olika ut beroende på när han vaknar eller om det är veckan då jag har Wilma (äter tidigare frukost då). Men det brukar bli ungefär såhär: 7-7.30 - Välling 270 ml (om det är Wilma-vecka äter vi frukost direkt efter) 8.30 - Frukost med oss. (Macka, juice och yoghurt) 12 - Lunch. (Portion liknande 2 korvar, 6 köttbullar eller 2 skivor blodpuddning) 15 - Mellis. (Macka, frukt, yoghurt eller risifrutti) 17 - Middag (vår mat. Samma portion som lunch) 19 - Välling 270 ml

Wilma 051013 Milo 080916 Bf 100511 /// skumling.blogg.se
  • Saza

Oj, vad konstigt mitt inlägg blev!
    Skrev inte så. Hoppas ni kan läsa.

• Saza
    Fröken M - Jag har massa sammandragningar. Är i vecka 23 nu och det började för några veckor sedan och nu känner jag varje dag. Mest på kvällarna, då kommer de jätteofta.
    Vet att jag hade mycket med Milo också, och nu är det ju tredje graviditeten så jag antar att det blir ännu mer.
  • Saza

Men åååhh vad trött jag blir!

Milo var feberfri hela dagen och kvällen igår, och hela dagen idag. Trodde allt var över, men... nu ikväll kom febern tillbaka {#lang_emotions_yell} Inte mycket, men den är ju ändå där. Så jäkla irriterande. Två veckor idag.

• Saza
    sjögurka 79 skrev 2010-01-10 20:16:57 följande:
    Saza: Jag vill jättegärna ses! Är ju väldigt flexibel så jag anpassar mig efter ditt schema. Hur ser det ut onsdag/torsdag t.ex? Eller nästa vecka?
    Ska se hur lilleman mår bara förstås. Han är ju som sagt pigg och så, men man vet ju inte vad det är han har.
    Men annars tror jag inte jag har nåt planerat på onsdag. Torsdag och fredag jobbar jag.
    Veckan efter vet jag inte hur jag jobbar (pga min sjukskrivning) men jag är ju ledig nån dag iallafall.
    Men jag ska se som sagt hur Milo mår nu i dagarna.
  • Saza

Vi kommer ha inskolning 3 dagar. Det hade vi med Wilma också och det fungerade jättebra.
    Fick veta idag att förskolan gör hembesök innan Milo ska börja. Har aldrig hört talas om det, men det verkar ju kanske bra
    Nån annan som haft det?

• Saza

Ja jag vette sjutton hur dom har tid med hembesök, men det var vad som sas Får väl se hur det blir.

Anuya - Vad roligt med en kille till!! Och vad skönt att allt såg bra ut

Sjögurka - Vi kanske kan ses nästa vecka? Vet inte hur jag jobbar än, men det vet jag på torsdag.

Appropå Milos feber så har han inte haft nån på hela dagen och inte nu på kvällen heller. Men så hade han för några dagar sen också, och sen var de tillbaka dagen efter. Så jag vågar inte ropa hej ännu, fast det är ju skönt just nu

• Saza

Är det fler sthlms mammor som kan ses nåt nästa vecka föressten?

• Saza

Två dagar och två kvällar utan feber på Milo. Nu måste det väl ändå vara över?!
    2 veckor och 1 dag hade han feber... man undrar ju vad det var.

Kul att fler vill ses nästa vecka Jag får veta imorrn hur jag jobbar, förhoppningsvis.

Tobiq - Klart det är ett litet pyre därinne! Jag hade inga symtom alls med Wilma. Inte ett enda. Kände typ ingenting förräns hon började sparka
    Lycka till imorrn!

• Saza
    Tobiq - Åh så mysigt!! Skönt att allt såg bra ut

Sjögurka - Men usch då Hoppas Molly kryar på sig fort och att det inte är öronen!

Winnertaco - Tror jag såg nåt om det där på aftonbladet idag. Fy så fruktansvärt!

Och... ikväll hade Milo feber igen. Trodde att det var över efter två dygn utan, men tydligen inte
Svar på tråden Vi som fått bebis/hade bf i September 2008 del 7