ADHD-mammor rusar vidare i mot och medvind
Och här är jag också. Blev lite orolig ett tag att tråden skulle dö ut.
Och här är jag också. Blev lite orolig ett tag att tråden skulle dö ut.
Intressant att få höra om QB-test - har aldrig hört talas om det tidigare. Vi var ju igång med utredning för sju år sedan och då var debatten runt dessa diagnoser mycket ifrågasättande. Kunskaperna ökar. Tur för oss alla att vi lever i denna tid, för även om vi ofta möter okunskap, så har det faktiskt blivit bättre.
Vattkoppor är så lurigt - det är fruktansvärt smittsamt, men det är ändå inte alltid som man är mottaglig för smittan verkar det som. Hoppas ni klarar er denna gång och att han får det senare i stället (för det är ju bra att ha det "avklarat"). Min kille fick komplikationer, men det blir för långt att berätta om. (Nu blev ni allt nyfikna).
Glömde säga:
Tack Två lingon och ett blåbär, för att du tar över pinnen och för tråden vidare!
Bra ide med en +lista. Fast idag är det oroligt här. Sonen var orolig redan igår kväll och hade utbrott och vägrar dessvärre ta Atarax. Kan det vara en reaktion på att jag varit borta från hemmet ett dygn? I morse vägrade han ta Concertan och dagen har sedan varit därefter.Hela familjen går på tå och hoppas att dagen snart ska vara över.
Skolstart på tisdag här. Vägrade med även idag. Det blir väl bättre nästa vecka...