Vi på CvL fortsättningen
Embla: Kramar om
Embla: Kramar om
cookie: de börjar med ett och klarar det sig så blir det bara det som tinas.
Ung 80 % av äggen överlever upptining.
Cookie: de sätter inte en två ägg om man inte har lite sämre odds för att lyckas.
Jag förstår hur du tänker med att få tillbaka två ägg men tyvärr tror jag inte att du kommer få det.
embla: Jag knaprar Provera tills imorgon ska äta 7 av 10 tabletter, fattar inte riktigt varför jag inte ska äta hela kuren?
Annars hoppas jag mensen kommer på måndag och att det blir ÄP den här gången.
Hur är det med dig?
Susie: det finns inga studier som tyder på att akupunktur skulle öka chansen att bli gravid. Dock så kan det öka välbefinnandet.
tjenarhejsan: Vad kosnstigt att du fick tillbaka ett ägg när du hade en cysta?
Den kan ju fyllas på med vätska igen och göra dig sämre. Piken här på tråden råkade ut för det i höstas.
Bra resultat på IVF dock, grattis till det.
Embla (och ni andra som ätit Provera): Jag började äta min kur förra torsdagen och beräknas börja spruta på måndag. Nu idag har jag börjat få blödning igen!
Jag har ju gått och småskvätt från förra avbrutna försöket och därför fick jag Provera förra torsdagen. Jag fortsatte att skvätta förra tors, fred, lör och sen i söndags kom det inget mer. Nu idag kom det igen! Hur snabbt ska man få mens el vad det nu är efter att man ätit Provera? Idag är jag på dag 8 sen min första tablett och jag undrar om det inte är alldeles för tidigt med blödning idag?
Desperat för svar!!
Djurgårdsrutan: GRATTIS TILL MKT BRA SKÖRD!!
embla: Jag skulle äta Provera i sjudagar (sista tabletten igår kväll), fattar inte riktigt varför jag skulle äta 7 och inte 10? Såg att man kan få 5 mg el 10 mg på tabletterna och jag fick 10 mg. Ja, jag ska börja spruta på dag 5 på måndag men jag har för mig att han sagt tidigare att jag ska börja spruta på första mensdagen så då trodde jag att jag skulle få mens typ måndag? När du har ätit Provera har du fått börja spruta senare då?
Embla: du är så gullig som svarar direkt, jag uppskattar det verkligen!
Jag ska ringa imorgon bitti och höra efter när jag ska börja spruta....vill veta att det är en riktig mens som kommer igång och inget litet småskvättande...
Hur är det med dig?
Djurgårdsrutan: Har ni funderat på sperimedonation om det inte skulle fungera?
Nu hoppas jag självklart att det gör det!!