Vi på CvL fortsättningen
piken: du är gullig du Jag hoppas det går vägen för dig nu, när det är det dags för test?
piken: du är gullig du Jag hoppas det går vägen för dig nu, när det är det dags för test?
embla: du är kul du när ska vi fira? Tja, piken jag hoppas innerligt vi får fira dig snart....och sen alla andra som gör IVF just nu. Något kul måste jag ha när min IVF blev avbruten.
Vet ni, jag funderade idag på vad H sa igår och jag fick inte ihop det med datum.
Nu är det så att jag ska få börja spruta nästa mens efter den här vilket är om ca 6 veckor!! Tjoho, inte 10 veckor! Känns som ett bra besked idag....så har jag tur är jag på igen om en snar framtid.
proppens: Ja, kanske är så. Tycker alla Vispare är gravida nu om de inte redan fått barn nr 2? Undrar hur jag kunde hamna så på efterkälken?
ProPpens: nä det stämmer inte. Matti gjorde FET för sin nr 2 likaså Maxie. Jag vet att Jamis är på förlossningen, hon skrev det på fejjan igår och ungen borde vara ute nu. Du vet att Hulda är gravid?
För en vecka sen trodde jag att jag skulle om allt gått väl fått göra ET vid den här tiden idag. Är lite bitter för att det inte blev ÄP ens.
nä jag såg på fejjan att det inte kommit någon lill-jamare ännu. Förstår att det känns jobbigt med ny IVF men eg är det väl ingen skillnad om man lyckas på en ny IVF eller en FET? Fem FET som Zynk har gjort är väl samma sak om inte mer än ett IVF-försök?
Jaja, huvudsaken syskonen kommer.
Embla: jag håller tummarna för att det går bra. Avbrutna försök har vi redan haft tillräckligt av här i tråden för i år med mitt förra veckan.
Piken: HÅLLER MINA TUMMAR, ÄGG O vad jag nu har för att du ska PLUSSA!!
tiamant: det viktigaste är att medicinerna inte fryses så det är nog ingen fara med medicinerna.
Piken: TJOHO!!!!! Precis vad jag ville läsa idag....grattis du är SÅ VÄRD DETTA PLUS!!!!!