• Cahela

Vi på CvL fortsättningen

djurgårdsrutan: stort stort stort stort jättegrattis!!!!
    tjoho, är glad för eran skull!!!

gift med a.
  • Cahela

O:Bs son vet jag vem han är eftersom jag är uppvuxen Uppsalabo...O:B verkar duktig!

Gift med A.
  • Cahela

Cookie: Ring kliniken och berätta som det är. Han behöver inte vara med om ni informerar om läget nu.

Gift med A.
  • Cahela

tjenarehejsan: det är omöjligt att säga om det är kört...det är bara att vänta och se tyvärr.

Gift med A.
  • Cahela

tjenarehejsan: Blödningar i buken?! Låter inte bra, hur kommer det sig?

Gift med A.
  • Cahela

Jessie: Hormonvärdet talar dvs om hur du ligger till med ÖS. Jag hade 12000 den gången jag blev ÖS och det var HEMSKT!!! Fick då ut 19 ägg och sen lämnade de resten för det gjorde så ont på mig. Att du har 35 blåsor kan innebära några stora och många små, hormonvärdet som är bra på dig det de tog visar på att du kan ta lite mer hormonstimulerande. Jag förstår dock din oro för har man varit ÖS så vill man för allt i världen inte bli det igen.

Till er som undrar hur det går för mig så skicka ett meddelande i min inbox så svarar jag. Tror nämligen att jag har folk IRL som läser här hur det går för mig (som vet vem jag är) men som inte hör av sig i övrigt så jag ligger lite lågt med att skriva här just nu....

Gift med A.
  • Cahela

Jessie: 17 som är 15 mm och 20 som är mindre kan nog funka. Vad sa de om värdet?

Gift med A.
  • Cahela

Jessie: både jag och Embla som har PCO har fått köra med Puregon hitills. Nu fick jag byta till Menopur den här gången. Får svar idag på hur det har blivit.

Gift med A.
  • Cahela

Jessie: Jag tror inte du behöver plugga på vilka tecken man ska vara uppmärksam på för har man haft en ÖS som du och jag så tro mig, kommer det igen så vet man.
    Lycka till imorgon!!
    Du såg i din inbox mitt svar på hur det går för mig.

Gift med A.
  • Cahela

Cookie: Jag har haft sex med många blåsor. Har till och med gjort insem på tre stora blåsor. Om du har en på 22 och sen några på 10 så kommer de på 10 troligen att vara omogna när du tar sprutan ikväll. Normalt tar man inte ÄL-spruta på blåsor under 15 mm. Den du har på 22 mognar men troligen inte de andra.

Gift med A.
Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen