• Cahela

Vi på CvL fortsättningen

ProPPens skrev 2011-04-03 20:31:33 följande:
    Jag försökte också komma in hos dig...

Klart du är gravid, men jag förstår att du gör flera test!! Det gjorde jag också och det har nog många av oss gjort... Vad gulligt att han trodde det kunde vara antalet barn!!!
    Grattis igen!!!
    Fjällsippan, pp08, Heavenlee & Marvin: Tack för grattis, 9:onde gången gillt! Nu hoppas jag det håller hela vägen ut.
  • Cahela
    tjorven01 skrev 2011-04-04 21:06:19 följande:
    Cah vännen har tänkt såååå på dig idag.
    Är så glad för att allt kämpande äntligen har gett resultat.
    Hoppas få joina dig v 27 då ÄP blir v 25.
    Vi har BARA hållit på i 4 år men det blir vår 8e färskivf och nionde insättningen. Och minns jag inte fel så var det väl nionde som lyckades för er? Och dessutom så är det ett av mina turnummer. Blev så lycklig av ditt plus och hade som många andra loggat in flera gånger från morgonen för att få se ditt Plus. Kändes nästan som att det var jag som var gravid Skrattande
    Nu ska vi inte tänka något annat än att det KOMMER att gå hela vägen
    Massa kramar till dig

Myran har tänkt på dig oxå
    Hur mår du? Hur har ni beslutat er för att gå vidare?
    Har ni funderat på att testa ta DHEA tillskott?
    Detta ska tydligen påverka äggkvaliten till det bättre.
    Fick precis i fredags veta att jag hade fått upp mitt DHEA från 2,2 till 5,9
    Så nästa skörd väntar vi på många fina ägg.
    Kram
    Du är så go Tjorven, jag känner verkligen att du är glad för min skull och det uppskattas ska du veta. Stämmer bra att det var 9:onde insättningen. Haha, ja ni var roliga ni tjejer i tråden som loggade in flera gånger för att kolla hur det gått för mig. Jag gruvade mig som tusan för att testa i söndags men sen blev det kulSolig

26 april är det dags för VUL hos Herr H. När jag ringde kliniken igår och pratade med en sköterska blev hon så glad och sa att alla på kliniken är så glada för vår skull. Hon sa att ni har ju kämpat så länge så det är jättekul att det blivit plus nu. Jag tycker dom är fantastiska på Linné, tänk om man kunde få föda barn där oxåFlört. Vore ju toppen!!
  • Cahela

Sweetiepai och Kramiis. Tack vad goa ni är!! Jag blir så glad för alla som är så uppriktigt glada för min skull.

• Cahela

Nämen Curly: Spottings är inte kul! Jag vet och förstår precis vad du går igenom. Inte roligt!! Kram men testa för att se om det ändå inte är ett plus.

• Cahela

Måste fråga om råd: Mina vaggisar är slut men jag har två paket Crione hemma (har haft i två år). Kan man byta och forsätta med dom?

• Cahela

pp: tack för svaret. Funderar på att ringa kliniken men dom skulle nog bara säga att man inte behöver fortsätta.
    Jag har tagit vaggisar från dagen innan ET så det blev vaggisar i tre veckor. Är lite rädd bara att om jag slutar nu efter att ha tagit tre vaggisar om dagen till ingenting så blir det obalans i kroppen?

• Cahela

Anlo: Jo, jag mår bra. Är trött hela tiden och just idag är jag hemma för jag hade ont i halsen igår och eftersom jag har astma så går det direkt på luftrören. Kanske ska hoppa över Crionen ändå om det är som du säger att  det kan bli för mycket progresteron?

• Cahela

Ringde kliniken och pratade med gulliga I (som ju är mamma till min gamla kompis). Hon skulle prata med en av doktororerna och se om han kunde skriva ut med vaggisar så fick jag hämta dom pronto. Jag säger bara en sak: Jag älskar Linnékliniken! Dom är så gulliga och trevliga, har nog aldrig blivit så bra bemött någonstans.

• Cahela

Fjällsippan och pp08: Tack snälla goa ni för erbjudande om vaggisar. Nu får jag egna som jag ska hämta ut på apoteket men tack ändå! Fjällsippan: vad intressant det där du skrev om Crione att det är hårt för slemhinnorna. Jag har ju aldrig tagit det själv utan bara vaggisar och dom är jag nöjd med.

anlo24 skrev 2011-04-07 10:35:30 följande:
    Jag fick ett enormt hormonrus. Nu vet jag ju inte om det har att göra med Pregresteronet. Iaf hade det med min ivf stim att göra. Det kommer att gå så bra utan dom. Fast jag känner igen mig att man gärna vill ha livrem o hänglsen samtidigt. Men kroppen är så klok att den klarar detta själv. Nu har du ju ätit det också i 3 v så då har du fått en extra skjuts. Men beslutet är ju självklart ditt. :)

Kram
    Där skrev du precis vad det handlar om: Jag vill har extra hängslen och livrem. Jag pratade med I och hon sa att det inte var någon fara att fortsätta med vaggisar så jag gör det. Efter alla dessa år så är jag så nojjig att när jag nu äntligen fått plus vill jag för allt i världen inte förlora det. (Det vill ju ingen iofsig).
    Hur går det för dig?
Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen