Vi på CvL fortsättningen
Har varit på kliniken för VUL idag. Fick se ett litet pickande hjärta och jag är sååå glad för det. Var nervös innan men nu känns det bättre. Hoppas hjärtat fortsätter att picka på och att den lilla växer på sig
Har varit på kliniken för VUL idag. Fick se ett litet pickande hjärta och jag är sååå glad för det. Var nervös innan men nu känns det bättre. Hoppas hjärtat fortsätter att picka på och att den lilla växer på sig
Poussin: Enligt FL:s kalender går jag in i vecka 9 imorgon men enligt kliniken går jag in i vecka 8. Det finns två olika sätt man kan räkna på.
Söta ni är tjejer! Dr T satt och log när han såg mig där idag. De är så gulliga på kliniken. När jag ringde ytterligare en gång efter att jag ringt och berättat om plusset så sa sköterskan jag pratade med att alla där var så glada för vår skull, vi som kämpat så länget. Dr H som gjorde VUL idag sa skämtsamt till mig, ja det där gick ju fort eller hur? Hur många försök blev det? Jag svarade 4 ET och 4 FET. Trägen vinner svarade han då. Kan jag hålla med om nu. Är så glad för idag.
Marvin och Piken: tack, vi är så glada. Har lilla bilden på kylskåpet hemma.
Jag har aldrig något på kylskåpet men en sån här vacker bild måste man ju definitivt ha där
Du är gullig du Myran. Hur är det med dig?
Myran: Jo det är det men jag vågar inte riktigt glädjas helt. Vägen hit har varit lång, svår och jobbig så jag hoppas att det går hela vägen nu. Är tacksam för ett pickande hjärta och hoppas det får fortsätta så.
Vill du berätta om dina planer här eller inboxa dom?
UllisK: Välkommen! Vart gick ni förut?
Kornett: Välkommen du oxå! Ja, man får smärtstillande och jag har inte haft ont vid ÄP utan snarare efteråt men det är normalt. ÄP på Linné har för mig inte varit någon jobbig upplevelse men det är nog individuellt hur man mår. De är så goa på LInné så det gör allt lättare.
Ullis: Vilken läkare fick ni träffa?
UllisK: Jag förstår att du var imponerad av bemötandet. Han är en av de mest sympatiska personer jag träffat inom sjukvården. När jag såg honom sist så såg jag på honom hur uppritkigt glad han var för att jag blivit gravid efter 8 insättningar.
Kornett: Jag har hunnit med så mycket på kliniken så jag har erfarenhet därifrån och den är väldigt god.
Kornett: Vi körde korta metoden, jag är lättstimulerad så den funkar bra på mig. Tål inte sprayen heller så korta metoden är inget alternativ. Hamnade på akuten med symptom som vid misstänkt hjärnblödning när jag sprayade så det var ingen höjdare. Har kört både puregon och menopur. Blev gravid med menopur, min man tycker dessutom att det är kul att leka kemist så han gillar meopurfixandet. Vid fet har jag kört pergo eller puregon.