• Cahela

Vi på CvL fortsättningen

Angående att skriva om att göra IVF-försök samtidigt som man gör en adoptionsutredning så tycker jag man ska vara medveten om att man aldrig vet vem som läser dom här trådarna och vad dom kan göra med informationen som skrivs.

Bonusmamma till ljuvliga lilla Emma.
  • Cahela

PP: Nej, ingen mens ska du ha. Hur går det för dig idag?

• Cahela

Myran: Man får absolut visst det tänka så!!! Jag har slutat umgås med vissa av mina gamla vänner som det rasslat in barn för "smidigt". Jag orkar inte vara med dom och så är det, överlevnadsstrategi.

• Cahela

Myran: Snälla du, här är vi alla i samma sits mer eller mindre så nog är du inte ensam. Vi finns här. Hur går era tankar nu?

• Cahela

Myran: Hoppas du får en toppentoppentoppen helg med massor av healing i form av annan miljö!

• Cahela

Fjällsippan: Negativa tester är hemskt....stor kram till dig!

Vad tror ni tjejer om att göra om tråden till en medlemsgruppstråd? Tror det är Embla som har startat tråden som måste göra om den isf till det. Det innebär att bara vi som är med i tråden kan läsa den. Sen om någon ny vill komma med kan man lägga till den. Vad säger ni?

• Cahela

Embla: Inget vidare faktiskt. Jag har en jobbig situation på flera sätt just nu. Inboxar dig så du får veta.

• Cahela

Här är det mens på gång, 8:onde misslyckade insättningen. 70 000 kronor rakt i sjön.... GAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!

Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen