• Piken

Vi på CvL fortsättningen

Jag hoppas innerligt att det är livmodern som växer! Ska på vul den 9/10, bara längtar dit. Det ska bli kul med kalas, sonen ser fram emot det, pratar nästan inte om annat. Och så vill han ha en robot och som tur hittade jag en efter mycket sökande. Beställt en tårta med bild på hans favvo brandbil från en tv-serie från korea för 800 spänn!! Tårtor är dyra! Tack för din ständiga omtanke för mig och för alla här på fl.

• Piken

Tack snälla Anlo! Inte en tillstymmelse till blod igår! Så nu har jag gått förbi tidigare missfallsdagar. Även om jag vet att det inte är riskfritt än, så pustar man ut lite. Tar test torsdagar och än så länge är det superstarkt plus. Är lite stressad, super ont i huvudet (migrän på g) på denna underbara kalasdag. Tagit två alvedon och har det mesta under kontroll nu. Hur mår du? Hur känns foglossningen?

• Piken

Hej, mår hyfsat bra, eftervärkar av migrän nu i två dagr, man kan ju bara ta alvedon, som inte biter på min migrän iaf. Är enligt någon app i vecka 7+2 och nu är det bara 8dagar kvar till vul. Hur långt har du kvar Anlo? Vi måste ju ligga hyfsat lika. Hur är det fogarna? Jag ör fortfarande hemma, men ska börja arbeta lite smått på måndag. Jayt! Hur mår du? Pemberly, hur går det med ruvningen?

• Piken

Nej men Jayt vad tråkigt att läsa och vet allt för väl hur det känns. Det är inte lätt att tänka positivt, men tänk att du faktiskt blev gravid., jag tycker det är mycket positivt inför kommande försök. Och nu tar ni nya tag och gör nytt föraök. Kommer inte ihåg, men fick ni något till frysen? Kram till er.

• Piken

Mår bra, känner lite illamående, men har inte kräkts. För tillfället ganska lugnt med hugg o stickningar och känner lite spänningar i brösten, men inte mycket så ogravid är nog känslan, ska bli skönt att få besked på vul, jag har tid 9/10 dagen innan alltså :) har inte hört talas om lock i öronen men kan det bero någon vätskeansamling som kommit av alla hormoner??? Prednisolonet "samlar" oxå vätska har jag för mig, eller? Har du mycket kvällspass?

• Piken

Det låter lovande Pemberly! Håller alla tummar för dig! Själv måste jag rätta mig, skrev att jag var i vecka 7+2 igår, men det stämmer inte (ett önsketänkande) är idag i vecka 7 (6+3) och inget annat. En vecka kvar till vul, hur ska jag stå ut med denna väntan?! Anlo, finns det ingen möjlighet till dagtjänst under gravtiden? Om du tror att det skulle underlätta för dig. Cahela, hur mår du? Ha en bra dag allesammen

• Piken

Det låter som väldigt tidigt Pemberly. Har för mig att man med en tredagars kan "mäta" hcg först på ruvardag 11, men så är väl det oxå individuellt. Håller stenhårt tummarna för ett plus nu.

• Piken

Håller tummar Pemberly! Själv är jag dunder förkyld, det bara komfrån ingenstans. Trevlig helg till alla på tråden.

• Piken

Idag är det dagen D, med skräckblandad förväntan är jag på väg till vul

• Piken

Ett perfekt hjärta tickade på, man såg oxå en perfekt gulesäck. Är så tacksam för detta liv och hoppas det får stanna kvar hos oss. Har bokat in hälsosamtal, inskrivning och läkarbesök. Kub blir någon gång i mitten av november. Går bra att jobba, tar de sjukt lugnt och har en bra chef. Mår hyfsat bra, ibland väldigt illamående, trodde att det var två där inne just för att jag mått så illa, men annars helt ok. Skönt att det är dax för vul för dig med Anlo! Spännande med hur många de hittar ;) Pemberly, hur går det?

Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen