Hejjj allesammen, Cahela vad skönt att ni får vara tillsammans hela familjen. Är ni på vär hemåt snart? Jag har inte gjort fostervattenprov. Pemberly, är det en läkare som gör ul denna vecka? Är du orolig? Hoppas det går bra. Anlo, skönt med tips från sjukgymnast och att vila hjälper. Är det tungt med magen? Hur mycket har du gått upp nu? Ego, vanliga barnmorske besöket gick bra, förutom att hon glömt att ta reda på hur betalningsförbindelse mellan två landsting ska ordnas (jag vill föda i stockholmslän men tillhör sörmalandslän). Fick veta det sen, att jag får fixa det själv! Tul gick bra, barnet är + 2% över normalkurvan. Och fortfarande en tjej. Tyvärr hade moderkakan flyttat sig fint till bakvägg, så inga medicinska skäl för snitt kan användas :( Aurora bm gick som förväntat, jag muttrade på rätt mycket så hon föreslog inte nya träffar iaf. Vi gick igenom min första förlossning, till ingen nytta, anser jag. Träffar läkare på onsdag denna vecka för att förhoppningsvis få ett snittdatum, är super less på detta nu. Ringde själv till kvinnokliniken idag, på det sjukhus som jag tillhör och det gick enkelt att få till en betalningsförbindelse, som tur. Är ganska svullen i kroppen, mycket vätska och ont i lederna. Bebisen har ibland lugna dagar och då blir jag orolig för att den inte rör sig mycket. Jobbar halvtid, finns fortfarande inte någon klar som går in för mig, det känns inte bra alls. På min andra halva försöker jag vila mycket, men samtidigt är vi på väg att klpa tomt och bygga nytt hus, vi får inte plats i vårt lilla hus idag. Sorry med så mycket gnäll, hoppas ni alla får en toppen dag och vecka! kram