• Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen
  • anlo24

Jag blöder en del. Som ljus mens. Är det vanligt. Har inget minne av det senast.
    Den här gången blödde jag nog ganska mycket under själva ÄP. Kände hur det rann ut när jag låg på bristen. Och underlägget hade ganska mycket blod.

• Embla82
    anlo24 skrev 2010-06-03 19:33:07 följande:
    Jag blöder en del. Som ljus mens. Är det vanligt. Har inget minne av det senast.
    Den här gången blödde jag nog ganska mycket under själva ÄP. Kände hur det rann ut när jag låg på bristen. Och underlägget hade ganska mycket blod.
    jag blödde efter alla mina äggplock, men inte så mkt. Men han stack ju ganska många blåsor på dig så inte konstigt att du blöder lite. Det försvinner nog snart! 
  • Marvin
    anlo24 skrev 2010-06-03 19:33:07 följande:
    Jag har för mig att jag blödde en del under ÄP-dagen, men att det upphörde på natten. Öm du blöder imorgon kanske du ska ringa...men du kanske ändå ska ringa då och kolla befruktning? Lycka till!!
    ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥
  • Marvin

Åh, vad kul att det händer en hel del positiva saker här!!

Är för trött för att skriva mer...ska snart sova!!

♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥ - ♥
  • Susie
    DahliaHjärta{#emotions_dlg.flower}STORT GRATTIS!!!!!!!!
    Vet du, jag sitter och gråter för fulla muggar.....Jag tycker det du skriver är så hemskt och så underbart på samma gång, att du är gravid äntligen men BF det datumet. Jag tycker det är helt otroligt och vet inte vad meningen är men........jag vet att det är nånting fint från EliasHjärta
    Du är så stark, och jag känner så med dig och din oro, du ska se att allt kommer att gå bra den här gången och jag förmodar att ni har hjälp med extremt mycket koll den här gången.
    Många Kramar och GRATTIS igen!

Anlo, GRATTIS till underbar skörd!!!!!!!
    Du är lik mig, en rejäl värphöna! hihihihi! Jag kommer hålla tummarna stenhårt nu för dig! Jag blödde endel den här gången (inte förra), dock sa de det vid ÄP att de hade kommit emot ett blodkärl som hade gått sönder så jag var förberedd på det, det är nog vanligt tror jag och inget alls att oroa sig för.
    Kramar!

Marvin,
    Oj ha ha ha! 27e dec.....njae, det ska väl mycket till om ditt barn (det är väl också ditt första?)föds 4 veckor för tidigt? Jag räknar kallt med BF för mig 25Jan.... Min dotter föddes 2 dar innan BF. Har din trötthet kommit? Jag känner inget av den än...men minns att jag runt den här tiden sist hade en hemsk trötthet, kl 18 satt jag dreglandes, snarkandes sovandes i soffan utan att jag själv insåg att jag somnat he he he!
    Men ni fick huset alltså väl? Men vaddå, får ni inte komma in till Jul ens???

Lite om mig....
    Idag har jag sett mitt lillaHjärta, känslan var helt obeskrivlig! Jag var jätteorolig först då han såg hinnsäcken men sen inte sa något och jag själv kunde inte se nånting annat på skärmen...men sen, vilken lättnad! Dock ska jag på "slutkontroll" om 2 veckor igen och göra ett till Vul....den 14Juni. Hade inte fattat att man gör två så tätt inpå? Har ni andra gjort två så tidigt? Det är klar jag är glad att få se att allt är bra, men nu känns det som man måste "avvakta i väntan ifall nåt skulle hända till nästa vul" typ...urch, jag tyckte det blev jobbigt att få ett till inbokat så tätt.

Kramar o tack till alla som tänkt på mig idag!{#emotions_dlg.flower}
  • Embla82

Susie, åh va härligt! kunde du se att hjärtat tickade på? jag undrar verkligen hur det ser ut  
    Frågade du inte varför du skulle dit igen? dom kanske har lite att göra nu på linne så här precis innan stängning och tyckte det kunde vara mysigt att se en bebis till innan semestern  

• Susie

Hej Myran!

Hur har det gått (vet ju att du fick mens så himla tidigt ), har du pratat med cvl ang din start osv med sommarstängning? När startar du? Kansle blir det så att du bara får spraya längre istället som jag fick?
    Ska verkligen hålla mina tummar så hårt inför ditt 3e försök och nu är ju sommaren här! tiden går ju jättefort!
    Kram!

Embla, Tack tjejen! Nej jag går inte på Cvl utan går hos en annan läkare på "distans", han har skött hela utredningen och medicinering etc så det är han som gör det. Dock är jag inte alls nöjd med honom och tycker att han är helt förvirrad, så att han gör lite annorlunda än andra förvånar mig inte. Egentligen är jag ju bara glad men samtidigt känns det jobbigt...
    Hur mår du??? Har du fått tid för Vul?
    Kram!

• Susie

Embla, glömde skriva.......JA, det var helt fantastiskt. Jag såg ett runt svart hål (hinnsäcken) och uppe i vänstra hörnet av det svarta hålet en vit pulserande fläck Hjärta, vår bebis är 2mm liten

• myran6801

Susie, jag har inte pratat med CvL än, tänkte att jag ska försöka ringa imorgon. Får se vad de säger om när jag ska börja spraya, kanske får jag spraya lite längre eftersom de har stängt till 5 augusti. Kollar just nu ÄL som borde komma vilken dag som helst. Förra månaden var så konstig, vet inte om jag hade ÄL alls eftersom mensen kom så tidigt. Vore skönt att veta att ÄL funkar och att mensen kommer i vanlig tid. Var på akupunktur i tisdags och dricker nu örtavkok (smakar blä). Hoppas det hjälper kroppen att komma i form och att äggkvaliteten blir bra. Har ju som du vet åldern emot mig då jag är 42, så jag har lite panik att tiden flyger iväg. Känner mig dock inte alls så gammal, har alltid varit lite barnslig av mig Glad Sköt om dig! kram M

Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen