DahliaSTORT GRATTIS!!!!!!!!
Vet du, jag sitter och gråter för fulla muggar.....Jag tycker det du skriver är så hemskt och så underbart på samma gång, att du är gravid äntligen men BF det datumet. Jag tycker det är helt otroligt och vet inte vad meningen är men........jag vet att det är nånting fint från Elias
Du är så stark, och jag känner så med dig och din oro, du ska se att allt kommer att gå bra den här gången och jag förmodar att ni har hjälp med extremt mycket koll den här gången.
Många Kramar och GRATTIS igen!
Anlo, GRATTIS till underbar skörd!!!!!!!
Du är lik mig, en rejäl värphöna!
hihihihi! Jag kommer hålla tummarna stenhårt nu för dig! Jag blödde endel den här gången (inte förra), dock sa de det vid ÄP att de hade kommit emot ett blodkärl som hade gått sönder så jag var förberedd på det, det är nog vanligt tror jag och inget alls att oroa sig för.
Kramar!
Marvin,
Oj ha ha ha! 27e dec.....njae, det ska väl mycket till om ditt barn (det är väl också ditt första?)föds 4 veckor för tidigt? Jag räknar kallt med BF för mig
25Jan.... Min dotter föddes 2 dar innan BF. Har din trötthet kommit? Jag känner inget av den än...men minns att jag runt den här tiden sist hade en hemsk trötthet, kl 18 satt jag dreglandes, snarkandes sovandes i soffan utan att jag själv insåg att jag somnat he he he!
Men ni fick huset alltså väl? Men vaddå, får ni inte komma in till Jul ens???
Lite om mig....
Idag har jag sett mitt lilla
, känslan var helt obeskrivlig! Jag var jätteorolig först då han såg hinnsäcken men sen inte sa något och jag själv kunde inte se nånting annat på skärmen...men sen, vilken lättnad! Dock ska jag på "slutkontroll" om 2 veckor igen och göra ett till Vul....den 14Juni. Hade inte fattat att man gör två så tätt inpå? Har ni andra gjort två så tidigt? Det är klar jag är glad att få se att allt är bra, men nu känns det som man måste "avvakta i väntan ifall nåt skulle hända till nästa vul" typ...urch, jag tyckte det blev jobbigt att få ett till inbokat så tätt.
Kramar o tack till alla som tänkt på mig idag!