Marvin, Grattis till huset!!!! Va härligt! Jag har längtat efter hus lääänge men det lär dröja ett par år till, vi bor dock underbart och har en stor lägenhet så det går ingen nöd på oss
Vul imorrn Jag e såklart lite nervös men mest glad. Bokade in tid för hälsosamtal hos gyn och även KUB test i Linköping Man kan verkligen inte fatta att det är sant!!! Nej, vi har inte firat, vi vågar inte utan tar det väldigt coolt. Vi ger lite glimtar till varann och lite småkommentarer, men de handlar oftast om, "kan du förstå att du är gravid älskling" hihihihi! Vill bara att tiden ska gå fort nu
Mina symtom blir dock svagare känns det som, brösten är inte alls lika ömma, ingen trötthet, inget illamående och magen molar bara ytterst lite ibland......jag tror dock att jag minns att det går i vågor förra gångenm med.
Snart Vul för dig!
Embla,
Jag har likadant, jag tror inte man ska oroa sig men man blir ju orolig när man haft mycket symtom som knappt känns sen. Har du bokat någon tid för Vul? Gud va spännande, det KAN ju vara tvillingar för dig!