• marla333

Vilka namn anses som White Trash-namn?

Undrar vilka namn som ses som white trash- namn. Funderar på namn och vill inte råka döpa min unge till ett namn som många andra tycker är fult. Jag tycker namn är viktigt.

Jag tycker att namn som låter amerikanskt är lite white trash på här i sverige. Som Savannah, Amber, Melissa, Kevin...

Någon som håller med mig eller tycker olika? Andra white trash- namn?

• Svar på tråden Vilka namn anses som White Trash-namn?
  • tebax

Alltså vet folk ens vad WT är ? Ett namn har väl för f-n inte med personligheten att göra.

• Bedhead
    tebax skrev 2010-01-03 13:12:54 följande:
    Alltså vet folk ens vad WT är ? Ett namn har väl för f-n inte med personligheten att göra.
    Ok. Fast jag är iallafall glad att jag inte heter Cindy Kim Jönsson.
  • tebax

skiter väl jag i

Bedhead skrev 2010-01-03 13:19:59 följande:
    Ok. Fast jag är iallafall glad att jag inte heter Cindy Kim Jönsson.
  • nollåtta

Mitt namn då, jag heter Andrea. Min pappa är från Chile och det är ett rätt vanligt namn där. Min sambo heter Erik och vårt gemensamma barn heter Lydia. Hur hög WT-varning?

• Memnok77
    tebax skrev 2010-01-03 13:12:54 följande:
    Nej, men det ökar risken för att man skall vara WT.
  • tebax

Så alla som heter kevin kommer att hamna White trash träsket. Fyfan det kommer sluta illa för sverige.. Jag tycker det är löjligt att dömma en människa efter namnet.

Memnok77 skrev 2010-01-03 16:12:34 följande:
    Nej, men det ökar risken för att man skall vara WT.
  • Novemberstjärnan

Teodor, Julius och Cornelia WT?

• Memnok77
    tebax skrev 2010-01-03 16:36:02 följande:
    Så alla som heter kevin kommer att hamna White trash träsket. Fyfan det kommer sluta illa för sverige.. Jag tycker det är löjligt att dömma en människa efter namnet.
    Är du överhuvudtaget läskunnig? Jag skrev att det ökade RISKEN. För tredje gången i den här tråden dessutom.
  • tebax

För att dömnade människor som du finns, hoppas inte ni som påstår detta lär era barn att mobba andra bara. Det kallar jag mer WT än ett namn..

Memnok77 skrev 2010-01-03 16:50:33 följande:
    Är du överhuvudtaget läskunnig? Jag skrev att det ökade RISKEN. För tredje gången i den här tråden dessutom.
  • nollåtta
    tebax skrev 2010-01-03 16:51:26 följande:
    För att dömnade människor som du finns, hoppas inte ni som påstår detta lär era barn att mobba andra bara. Det kallar jag mer WT än ett namn..
     Vet du vad WT står för?
Svar på tråden Vilka namn anses som White Trash-namn?