Vilka namn anses som White Trash-namn?
y-namn är jättefint! Men inte namn med massa X, Z, W, Q
det är WT enligt mig.
y-namn är jättefint! Men inte namn med massa X, Z, W, Q
det är WT enligt mig.
Chazzandra heter en tjej har jag sett. Det låter lite väl Wt det med
Alltså vet folk ens vad WT är ? Ett namn har väl för f-n inte med personligheten att göra.
skiter väl jag i
Så alla som heter kevin kommer att hamna White trash träsket. Fyfan det kommer sluta illa för sverige.. Jag tycker det är löjligt att dömma en människa efter namnet.
För att dömnade människor som du finns, hoppas inte ni som påstår detta lär era barn att mobba andra bara. Det kallar jag mer WT än ett namn..
Vitt slödder. Ja.
Sådana som påstås bo i husvagn och leva på socialbidrag. Jag tycker inte vi ha så många sådana här i Sverige, iaf inte där jag bor. Och här bor både det massa Kevin oc Tindra osv. Men de jag känner till är att dessa människor är högutbildade, men ändå valt namnet Kevin... hmm.
Vitt slödder är ju inte ett vackert uttryck direkt. Så det kallar jag dömmande, att säga att risken är stor för att bli kallad WT för att DU tycker det låter konstigt medans föräldrarna säkert älskar namnet.
Du sa det
okej då förstår jag, tack för förklaringen.
Men är inte det lite dömmande att tänka så, att de som döper sina barn för att verka "speciella" . Jag valde min sons namn för att det var fint , inte för att sticka ut på något sätt. Så jag kan inte se varför andra skulle göra det heller. Något som jag tycker är väl mer om man typ döper sin unge till August eller Anna-Lena och likande. Det sticker ju ut mer än vad tex Thindra gör i dagsläget.