• alem

20-25 årsåldern, första barnet vol.6

Här är vi goa, glada tjejer från hela landet mellan 20-25år, nu har vi alla fått våra små underverk!

Här fortsätter vi följa våra barns utveckling, nya planeringar på små syskon och allt annat mellan himel och jord som vi känner för!

"A baby is something you carry inside you for 9monts
    In your arms for 3years
    And in your heart forever"

{#lang_emotions_heart}

(¯`°?.¸ ღ♥ mikaelajensen.blogspot.com/ ♥ღ¸.?°¯)
  • Svar på tråden 20-25 årsåldern, första barnet vol.6
  • Alvine
    babyboom86 skrev 2009-12-17 16:46:23 följande:
    fy de där såret såg inge kul, pluttan =( tur att det blivit lite bättre iaf!Här har inge mens kommit heller....bläää, vet ju att den kmr så tkr jag väntat färdigt nu, dumma.Hoppas du får ditt + imorn!;)
    det har verkligen sett hemskt ut, på bilden har det ändå börjat torka lite... inatt har hon fått sova med "vantar" gjorda av tubigrip och tejp så inget kliande inatt iaf :)

idag blir det att köpa ett test, måste bara vänta tills sambon kommer hem så jag kan ta mig ut, lillpluttan kan inte vara ute ännu, dessutom är det typ 20 minus ute, känns inte så lockande att gå ut haha :)

hoppas vi får ett plus båda två!!!!!!!!!! Annars blir jag tooooookiG!
  • Lucia1987

Jag ska försöka vänta i ett par dagar till innan jag testar igen..Har tagit slut på alla mina test...(Vilket klant arsel jag är) Men kan inte motstå hehe..har testat varje dag nästan...nu får det vara nog, kan jag inte bara på ett plus på stickan så jag slipper gå runt och tänka på det hela tiden.

Har lite molande värk i magen, nästan som mens värk men hoppas på att det inte är mensen som kommer...)=

Lycka till nu till er alla som väntar på plusset =)

• JoRi

Alem - åhh Grattis till sötaste Ayla en dag i efterskott, hade hon en bra dag igår då? tänk att hon redan blir ett år. vart tar tiden vägen..

Lucia - fan vad trist. :(

baby - Grattis du med i efterskott, spännande med testet, hoppas du är gravid!

alvine - huu såg inte alls så skönt ute, hoppas Celine mår bättre nu!

jag känner mej så galet gravid, blir plötsligt illamående bara sådär och vill bara spy. magen är helt uppsvälld och vill bara spänna ut den. men verkar så osannolikt att jag är gravid, äter dessutom p-piller... testade i onsdags men visade inte nåt. ska testa igen på måndag tänkte jag, ifall jag inte fått mens till dess.. vet iof inte när jag borde ha mens, har ingen koll på det eftersom vi inte försöker få barn. men spännande är det iaf och skulle verkligen inte göra nåt ifall det var nåt i magen!

• Lucia1987
    JoRi skrev 2009-12-18 19:13:45 följande:
    Alem - åhh Grattis till sötaste Ayla en dag i efterskott, hade hon en bra dag igår då? tänk att hon redan blir ett år. vart tar tiden vägen.. Lucia - fan vad trist. :( baby - Grattis du med i efterskott, spännande med testet, hoppas du är gravid! alvine - huu såg inte alls så skönt ute, hoppas Celine mår bättre nu! jag känner mej så galet gravid, blir plötsligt illamående bara sådär och vill bara spy. magen är helt uppsvälld och vill bara spänna ut den. men verkar så osannolikt att jag är gravid, äter dessutom p-piller... testade i onsdags men visade inte nåt. ska testa igen på måndag tänkte jag, ifall jag inte fått mens till dess.. vet iof inte när jag borde ha mens, har ingen koll på det eftersom vi inte försöker få barn. men spännande är det iaf och skulle verkligen inte göra nåt ifall det var nåt i magen!
    Hoppa ni andra plussar=) vi får köra på som vanligt ihihi
  • babyboom86

JAG ÄR GRAVIIIIIIIIIIIIIID!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Har precis tagit ett cb, ni är de första som får veta;) precis slutat grina å skakat så mycket. Misstänkte att de nog kunde vara så då jag fick som klåda/svamp i torsdags, vet att jag fick lika med julia i början......
    Testa aldig med stickor från nätet tjejer! fyfan, testade senaste i går med dom å det är den känsliga varianten oxå....
    visst plussat med cb är inte de starkaste med nog fan är de ett plus iaf!

• JoRi

åhhhhh babyboom, faaan vad glad jag blir! härligt, stort jävla GRATTIS! hihi :D galet vad känslig jag har blivit, fick tårar i ögonen. haha :D

• babyboom86
    JoRi skrev 2009-12-19 16:23:37 följande:
    åhhhhh babyboom, faaan vad glad jag blir! härligt, stort jävla GRATTIS! hihi :D galet vad känslig jag har blivit, fick tårar i ögonen. haha :D
    TAAAAAACK! precis berättat för maken oxå, samt övertalat hnm att åka å handla ett didigtalt senare ikväll, hehe. Svart på vitt är bäst =P
  • oktoberbebis09

Grattis till er som plussat!
    Själv har jag en 7 veckors kille här hemma :) 7 v just idag kom jag på :)
    Var ganska aktiv här under första halvan av min graviditet men tänkte nu återuppta FL.. Kul att hitta andra i samma livssituation att dela erfarenhet med m.m.

Vad är ni för några? Nyfiken som jag är :) Ålder och vart bor ni? Skulle va himla kul att ha någon i närheten.

Själv är jag 24 och bor med sambo och son 10min söder om stockholm city. :)

Svar på tråden 20-25 årsåldern, första barnet vol.6