Inlägg från: Lucia1987 |Visa alla inlägg
  • Lucia1987

20-25 årsåldern, första barnet vol.6

Alem: Wiiiii va kul...Hoppas Ayla får en trevlig 1 års dag, tänk att tiden kan gå så fort.
    Stort grattis i förskott från Mig och Annabelle

• Lucia1987

Jag ska försöka vänta i ett par dagar till innan jag testar igen..Har tagit slut på alla mina test...(Vilket klant arsel jag är) Men kan inte motstå hehe..har testat varje dag nästan...nu får det vara nog, kan jag inte bara på ett plus på stickan så jag slipper gå runt och tänka på det hela tiden.

Har lite molande värk i magen, nästan som mens värk men hoppas på att det inte är mensen som kommer...)=

Lycka till nu till er alla som väntar på plusset =)

• Lucia1987
    JoRi skrev 2009-12-18 19:13:45 följande:
    Alem - åhh Grattis till sötaste Ayla en dag i efterskott, hade hon en bra dag igår då? tänk att hon redan blir ett år. vart tar tiden vägen.. Lucia - fan vad trist. :( baby - Grattis du med i efterskott, spännande med testet, hoppas du är gravid! alvine - huu såg inte alls så skönt ute, hoppas Celine mår bättre nu! jag känner mej så galet gravid, blir plötsligt illamående bara sådär och vill bara spy. magen är helt uppsvälld och vill bara spänna ut den. men verkar så osannolikt att jag är gravid, äter dessutom p-piller... testade i onsdags men visade inte nåt. ska testa igen på måndag tänkte jag, ifall jag inte fått mens till dess.. vet iof inte när jag borde ha mens, har ingen koll på det eftersom vi inte försöker få barn. men spännande är det iaf och skulle verkligen inte göra nåt ifall det var nåt i magen!
    Hoppa ni andra plussar=) vi får köra på som vanligt ihihi
  • Lucia1987
    babyboom86 skrev 2009-12-19 14:50:40 följande:
    JAG ÄR GRAVIIIIIIIIIIIIIID!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Har precis tagit ett cb, ni är de första som får veta;) precis slutat grina å skakat så mycket. Misstänkte att de nog kunde vara så då jag fick som klåda/svamp i torsdags, vet att jag fick lika med julia i början...... Testa aldig med stickor från nätet tjejer! fyfan, testade senaste i går med dom å det är den känsliga varianten oxå.... visst plussat med cb är inte de starkaste med nog fan är de ett plus iaf!
    YYYYiiiiPPPPPyyyyyy vad glad jag blev.....Fick gåshud och blev så otroligt rörd hihi......Hoppas det ligger en liten kille i magen hehe.....

Ocktoberbebis: Hej och välkommen till tråden med en ett gäng galna men underbara mammor hehe...

Lucia heter jag och är gift med en go och glad gubbe. Är 22 år gammal och bor i Södertälje. Vi har en liten prinsessa som är hela 9 månader ung=)
  • Lucia1987

Jag tror också att du är gravid. Är du osäker kan du juh gå till din BM och be henne testa om den inte ligger för långt ifrån..=)

• Lucia1987

Alem: Ursh så otäckt.....skönt att höra att du mår bra nu......Undrar också varför alla sprang som galningar ???

Styrke kram till dig!

• Lucia1987

ALem: Vilken tur att han klarade sig. Hoppas han går över det snart.

Together: Välkommen in i tråden...För min del är du också välkommen här oavsett åldern..!

• Lucia1987
    smultronrt skrev 2010-01-06 01:00:06 följande:
    Ni ska veta att jag älskar er alla och jag uppskattar verkligen allt ni har hjälpt mig med under graviditeten och efter Robins död. Utan er hade jag inte tagit mig så här långt men ibland blir det bara för mycket.. Tack för allt mina vänner.. Jag uppskattar all er hjälp.. !!! Lycka till med era små och framtid barn Kramr från Holly. Och hade Robin kunnat så hade hon säkert tackat er med
    Jag vet inte hur jag ska tolka det här medd men jag fick chills och blev orolig....Förlåt men det låter nästa som om du tar farväl av oss )=

Eller så e det bara jag som inte kan tänka klart idag.

Kramar
  • Lucia1987
    Together90 skrev 2010-01-06 19:52:03 följande:
    Jaa man blir lite orolig!!!
    Känner du som jag....Tycker inte om detta medd fast hon bara skrev massa snälla saker om oss...Tycker bara det känns konstigt...!

INget illa menat men jag blir bara orolig
  • Lucia1987

Har haft det skit jobbigt efter att jag läste smultrons medd. Har en klump i magen som inte försvinner förens hon skriver att allt är bra med henne...

Fy vad läskigt....)=  Blir ledsen i ögat

• Lucia1987
    smultronrt skrev 2010-01-07 11:03:34 följande:
    Nä urs mina vänner det var inte alls så jag menade Jag mår inge vidare men det var inte det jag ville ha sagt.. Jag hade en jobbig kväll min kille dumpade mig och jag är nu hemlös.. bor hos kompisar.. Men jag lever det gör jag.. Det vart nog klumpigt formulerat.. Den kvällen skrev jag till alla och tackade alla fina för all hjälp.. Men jag hade ingen baktanke med meddelandet.. Jag lever och mår så bra jag kan med tanke på allt.. ¨ Kramr till er alla
    Skönt att höra från dig, nu mår ja bättre, synd att du ska behöva gå igenom det här igen.....Fortsätt kämpa så kommer du säkert hitta en bra kille snart som vill skapa en familj tillsammans med dig.

Styrke kramar till dig!!!
  • Lucia1987

Hej tjejer hoppas allt e bra med er...Själv har man inte haft tid alls att sittta framför datorn sen jag började jobba igen i onsdags )=

Men ville skriva ett medd och kolla att alla har d bra.

Baby: Hoppas att blödningen inte är något och att lilla pltten i magen har det bra.

Smultron: Ja vill gärna ha ditt lösenord till din privata blogg =)

Kramar

• Lucia1987

Baby: Skönt att höra att knodden sitter kvar och mår bra.

MinEmpSi: Välkommen. Har en dotter på snart 11 månader =)

• Lucia1987

Baby: Bruna flytningar är inget att vara orolig för, det är gammalt blod som kommer ut..När jag fick mitt hotande missfall och förlorade en tvilling så blödde jag till och från efter det men det var bara brunt blod och det skulle vara bra och inget att oroa sig för. Så sa läkaren till mig när vi var där och kollade 100000 gånger =)

• Lucia1987

Hej tjejer...Hoppas allt  e bra med er och barnen...!

Grattis Smultron i efterskott.

Stackars er Alem som inte får någon lugn och ro.

Baby vi vill också har bebis, men  vi tvekar lite just nu pga jobbet...
    Kommer snart få en högre anställning så jag vill inte sumpa chansen..
    Det var planerat att jag skulle börja jobba på kontoret men eftersom jag blev gravid gav dom tjensen till någon annan. Nu när jag är tillbaks så har dom en ny och bättre tjänst för mig som också blir i kontoret. Så jag ser fram emot det och vill vänta några månader till för att se var jag hamnar innan vi planerar för en till liten bulle.

Svar på tråden 20-25 årsåldern, första barnet vol.6