20-25 årsåldern, första barnet vol.6
Alem: Wiiiii va kul...Hoppas Ayla får en trevlig 1 års dag, tänk att tiden kan gå så fort.
Stort grattis i förskott från Mig och Annabelle
Alem: Wiiiii va kul...Hoppas Ayla får en trevlig 1 års dag, tänk att tiden kan gå så fort.
Stort grattis i förskott från Mig och Annabelle
Jag ska försöka vänta i ett par dagar till innan jag testar igen..Har tagit slut på alla mina test...(Vilket klant arsel jag är) Men kan inte motstå hehe..har testat varje dag nästan...nu får det vara nog, kan jag inte bara på ett plus på stickan så jag slipper gå runt och tänka på det hela tiden.
Har lite molande värk i magen, nästan som mens värk men hoppas på att det inte är mensen som kommer...)=
Lycka till nu till er alla som väntar på plusset =)
Faaaaaaaan Mensen kom idag...Är så jäkla arg....!
Jag tror också att du är gravid. Är du osäker kan du juh gå till din BM och be henne testa om den inte ligger för långt ifrån..=)
Alem: Ursh så otäckt.....skönt att höra att du mår bra nu......Undrar också varför alla sprang som galningar ???
Styrke kram till dig!
ALem: Vilken tur att han klarade sig. Hoppas han går över det snart.
Together: Välkommen in i tråden...För min del är du också välkommen här oavsett åldern..!
Har haft det skit jobbigt efter att jag läste smultrons medd. Har en klump i magen som inte försvinner förens hon skriver att allt är bra med henne...
Fy vad läskigt....)= Blir ledsen i ögat
Hej tjejer hoppas allt e bra med er...Själv har man inte haft tid alls att sittta framför datorn sen jag började jobba igen i onsdags )=
Men ville skriva ett medd och kolla att alla har d bra.
Baby: Hoppas att blödningen inte är något och att lilla pltten i magen har det bra.
Smultron: Ja vill gärna ha ditt lösenord till din privata blogg =)
Kramar
Baby: Skönt att höra att knodden sitter kvar och mår bra.
MinEmpSi: Välkommen. Har en dotter på snart 11 månader =)
Baby: Bruna flytningar är inget att vara orolig för, det är gammalt blod som kommer ut..När jag fick mitt hotande missfall och förlorade en tvilling så blödde jag till och från efter det men det var bara brunt blod och det skulle vara bra och inget att oroa sig för. Så sa läkaren till mig när vi var där och kollade 100000 gånger =)
Hej tjejer...Hoppas allt e bra med er och barnen...!
Grattis Smultron i efterskott.
Stackars er Alem som inte får någon lugn och ro.
Baby vi vill också har bebis, men vi tvekar lite just nu pga jobbet...
Kommer snart få en högre anställning så jag vill inte sumpa chansen..
Det var planerat att jag skulle börja jobba på kontoret men eftersom jag blev gravid gav dom tjensen till någon annan. Nu när jag är tillbaks så har dom en ny och bättre tjänst för mig som också blir i kontoret. Så jag ser fram emot det och vill vänta några månader till för att se var jag hamnar innan vi planerar för en till liten bulle.