• alem

20-25 årsåldern, första barnet vol.6

Här är vi goa, glada tjejer från hela landet mellan 20-25år, nu har vi alla fått våra små underverk!

Här fortsätter vi följa våra barns utveckling, nya planeringar på små syskon och allt annat mellan himel och jord som vi känner för!

"A baby is something you carry inside you for 9monts
    In your arms for 3years
    And in your heart forever"

{#lang_emotions_heart}

(¯`°?.¸ ღ♥ mikaelajensen.blogspot.com/ ♥ღ¸.?°¯)
  • Svar på tråden 20-25 årsåldern, första barnet vol.6
  • alem

Smultr: hej tjejen! Skönt att ha dig tillbaka!
    Hoppas att det blir som du känner är rättså att du slipper fundera på hur du ska hantera allt!

Baby: ingen mens ännu?

Lucia: spännande! Hoppas du får en liten nyårspresent!

Nu ska vi laga lite mat och natta lillbusen!
    Det är en stooor dag i morgon! tänk att hon redan är ett år!!
    Helt sjuuukt!!!

• babyboom86

nu har jag hittat hit oxå =D
    alem-nope, ingen mens ännu men räknar kallt med att den kmr närmaste dagarna.
    Ja, imorn är det en stor dag =D

• Lucia1987

Alem: Wiiiii va kul...Hoppas Ayla får en trevlig 1 års dag, tänk att tiden kan gå så fort.
    Stort grattis i förskott från Mig och Annabelle

• babyboom86

fan fan fan...nu när jag börjat förlika mig med tanken att mensen kmr komma blossar hoppet upp igen....fått en litet utslag på stickan, dock kom de efter tidsramen å jag tror testet är lite skadat för de är som små gropar på det..men kontrollstrecket va de inge fel på.
    fan...behöver inte de här....

• alem

Grattis på födelsedagen Babyboom!!!
    Hoppas det blev ett plus på stickan idag

Och tänka sig att vi har vår första 1åring här nu!!
    Helt sjukt att min lilla docka redan är ett år, känns ju som igår hon kom till världen nästan!
    Eller aa känns iaf inte som att det gått mera än 6månader!

Grattis älskade lilla barn!

• Alvine

Här är ännu en som väntar spänt på (inte) mens! Skulle ha fått den för två dagar sen... Men jag är helt pank så det är bara att vänta snällt till imorgon när barnbidraget trillar in på kontot så jag kan springa iväg och köpa ett test! Hoppas verkligen det är nått nu, annars måste det vara nått fel på mig om mensen ska hålla på och komma senare och senare för varje månad som går... :(

Här hemma är vi lite sjuka, Celina har fått en hudinfektion orsakad av stafylokocker, så hon går på penicilin. Det har hon fått sen i måndags och blev mycket bättre redan dagen efter, nu är hon som vanligt, leker och busar. Men såren har ännu inte läkt, så hon är och kilar där hela tiden, så det är blod överallt. Och tvätta hennes små händer är inte det lättaste, helt inte när man måste hålla på hela tiden, för att hon inte ska sprida runt bakerier (om några lever ännu efter medicinen) och bli sjuk igen... Hoppas bara det läker till jul så hon kan ha på sig sin fina julklänning, som det är nu kan hon bara ha byxor på sig eftersom såret är så stort :(

I min blogg finns det en bild på henne och hennes sår :( emiliiah.blogg.se

• babyboom86
    Alvine skrev 2009-12-17 16:36:52 följande:
    Här är ännu en som väntar spänt på (inte) mens! Skulle ha fått den för två dagar sen... Men jag är helt pank så det är bara att vänta snällt till imorgon när barnbidraget trillar in på kontot så jag kan springa iväg och köpa ett test! Hoppas verkligen det är nått nu, annars måste det vara nått fel på mig om mensen ska hålla på och komma senare och senare för varje månad som går... :(Här hemma är vi lite sjuka, Celina har fått en hudinfektion orsakad av stafylokocker, så hon går på penicilin. Det har hon fått sen i måndags och blev mycket bättre redan dagen efter, nu är hon som vanligt, leker och busar. Men såren har ännu inte läkt, så hon är och kilar där hela tiden, så det är blod överallt. Och tvätta hennes små händer är inte det lättaste, helt inte när man måste hålla på hela tiden, för att hon inte ska sprida runt bakerier (om några lever ännu efter medicinen) och bli sjuk igen... Hoppas bara det läker till jul så hon kan ha på sig sin fina julklänning, som det är nu kan hon bara ha byxor på sig eftersom såret är så stort :( I min blogg finns det en bild på henne och hennes sår :( emiliiah.blogg.se
    fy de där såret såg inge kul, pluttan =( tur att det blivit lite bättre iaf!
    Här har inge mens kommit heller....bläää, vet ju att den kmr så tkr jag väntat färdigt nu, dumma.
    Hoppas du får ditt + imorn!;)
  • babyboom86
    alem skrev 2009-12-17 16:34:39 följande:
    Grattis på födelsedagen Babyboom!!!Hoppas det blev ett plus på stickan idag Och tänka sig att vi har vår första 1åring här nu!!Helt sjukt att min lilla docka redan är ett år, känns ju som igår hon kom till världen nästan!Eller aa känns iaf inte som att det gått mera än 6månader! Grattis älskade lilla barn!
    Tack så mycket och grattis till er stora 1åring! =)
    vet inte vad jag ska tro riktigt, lr jag vet att jag inte är gravid, då borde testerna visat det. Efter igår så ser jag ett till streck vid 10 minuters gränsen men det är nog bara där det skulle blitt rosa om det vore positivt. Ingen mens i sikte än, blir så less. Så fick ja nå konstig klåda typ imorse, blivit lite bättre nu men fan, ska man ha dragit på sig nå svamp lr nåt, nej tack jag vill ha ett plus på stickan när jag fyller år, fasiken! hehe
  • smultronrt

Grattis till Alems lille plutt och baby..

Här kom röda faran idag.. phu.. lätnad somtidigs som man blir lite små ledsen.. men ja ja.. Killen blev glad i allafall.. Håller tummarn för er som väntar på BIM i alla fall

Kramar om alla

• smultronrt

Grattis till Alems lille plutt och baby..

Här kom röda faran idag.. phu.. lätnad somtidigs som man blir lite små ledsen.. men ja ja.. Killen blev glad i allafall.. Håller tummarn för er som väntar på BIM i alla fall

Kramar om alla

Svar på tråden 20-25 årsåldern, första barnet vol.6