Alvine skrev 2009-12-17 16:36:52 följande:
Här är ännu en som väntar spänt på (inte) mens! Skulle ha fått den för två dagar sen... Men jag är helt pank så det är bara att vänta snällt till imorgon när barnbidraget trillar in på kontot så jag kan springa iväg och köpa ett test! Hoppas verkligen det är nått nu, annars måste det vara nått fel på mig om mensen ska hålla på och komma senare och senare för varje månad som går... :(Här hemma är vi lite sjuka, Celina har fått en hudinfektion orsakad av stafylokocker, så hon går på penicilin. Det har hon fått sen i måndags och blev mycket bättre redan dagen efter, nu är hon som vanligt, leker och busar. Men såren har ännu inte läkt, så hon är och kilar där hela tiden, så det är blod överallt. Och tvätta hennes små händer är inte det lättaste, helt inte när man måste hålla på hela tiden, för att hon inte ska sprida runt bakerier (om några lever ännu efter medicinen) och bli sjuk igen... Hoppas bara det läker till jul så hon kan ha på sig sin fina julklänning, som det är nu kan hon bara ha byxor på sig eftersom såret är så stort :( I min blogg finns det en bild på henne och hennes sår :(
emiliiah.blogg.sefy de där såret såg inge kul, pluttan =( tur att det blivit lite bättre iaf!
Här har inge mens kommit heller....bläää, vet ju att den kmr så tkr jag väntat färdigt nu, dumma.
Hoppas du får ditt + imorn!;)