20-25 årsåldern, första barnet vol.6
nu har jag hittat hit oxå =D
alem-nope, ingen mens ännu men räknar kallt med att den kmr närmaste dagarna.
Ja, imorn är det en stor dag =D
nu har jag hittat hit oxå =D
alem-nope, ingen mens ännu men räknar kallt med att den kmr närmaste dagarna.
Ja, imorn är det en stor dag =D
fan fan fan...nu när jag börjat förlika mig med tanken att mensen kmr komma blossar hoppet upp igen....fått en litet utslag på stickan, dock kom de efter tidsramen å jag tror testet är lite skadat för de är som små gropar på det..men kontrollstrecket va de inge fel på.
fan...behöver inte de här....
JAG ÄR GRAVIIIIIIIIIIIIIID!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Har precis tagit ett cb, ni är de första som får veta;) precis slutat grina å skakat så mycket. Misstänkte att de nog kunde vara så då jag fick som klåda/svamp i torsdags, vet att jag fick lika med julia i början......
Testa aldig med stickor från nätet tjejer! fyfan, testade senaste i går med dom å det är den känsliga varianten oxå....
visst plussat med cb är inte de starkaste med nog fan är de ett plus iaf!
skit jag är så förvirrad...fick 2 plus igår med mina cb.
Maken åkte å köpte ett digtalt, blev med veckoindikator på, å de imorse nu visade "inte gravid" WTF?!! är det jag som blitt helt paranoid lr, men både maken å hans kompis såg klart å tydligt plussen å de dök upp långt inom tidsramen....kan de va så att de kräver högre hcg hormnon på de med veckoindikator lr...fan fan fan...
har köpt vanliga cb igen. bild finns i mitt galleri....3 tester borde inte visa fel tkr man...t om starkare än de va igår......fan va förvirrad jag är
ja de va lite svårt att ställa in kameran, blir lätt oskarpt.
men plusset dök upp på 30 sek. lika brett streck som det vågrätta å som sagt starkare än i går tkr jag. ska se om jag får tag på ett vanligt digitalt senare idag.