Inlägg från: smultronrt |Visa alla inlägg
  • smultronrt

20-25 årsåldern, första barnet vol.6

Grattis till Alems lille plutt och baby..

Här kom röda faran idag.. phu.. lätnad somtidigs som man blir lite små ledsen.. men ja ja.. Killen blev glad i allafall.. Håller tummarn för er som väntar på BIM i alla fall

Kramar om alla

• smultronrt

Grattis till Alems lille plutt och baby..

Här kom röda faran idag.. phu.. lätnad somtidigs som man blir lite små ledsen.. men ja ja.. Killen blev glad i allafall.. Håller tummarn för er som väntar på BIM i alla fall

Kramar om alla

• smultronrt

Grattis baby JAg håller med de andra.. Klart du är gravid om det andra visade det.. De säger ju att ett neg gravtest kan vara posetivt men att ett posetivt grav test aldrig kan vara negativt..

Välkommen Oktober. Själv bor jag i Motala, är 25 år och skulle haft en dotter på nio månader snart. Tyvärr föddes hon med missbildning och fick inte stanna hos oss. Men på grund av alla fina här inne så bestämde jag mig för att stanna i tråden. Förhoppningsvis får min lilla ängel ett syskon i framtiden.

ego: Snart äre jul och jag vet inte om jag kommer palla julafton med alla barn och allt stoj. Det komemr kännas så tomt utan min lilla flicka.. Föra julen tänkte jag ju på hur mysigt det skulle vara denna jul då jag skulle ha min lilla bebis och fira med. Ja ja i morgon åker jag och killen i allafall ner till Skåne och hoppas på att vi får roligt i allafall. Jag har lovat mig själv att inte gråta under julen.. Vill inte förstöra för alla andra.. känner mig så dum när jag blir ledssen över Robin.

Fråga: svara ärligt. Skulle ni tycka det var jobbigt om någon satt och grät hela julen och var allmänt nere???

• smultronrt

tack för ärliga svar. Jag får ta en promenad om jag känner gråten komma och sen försöka tänka på annat. Jag hoppas bara jag klarar detta. Det är ju "min nya familj" så känner dem inte så väl häller.. Man vill ju inte ha det som första intryck.

• smultronrt

GOD JUL PÅ ER ALLA

Nu drar jag till Skåne.. Hoppas alla får en ricktigt fin jul. Vet inte om jag hinner in något mer innan julafton..

Kramar till alla stor och små

• smultronrt

Alem: Vilken hämsk upplevelse men skönt att höra att du är ok. Hoppas din kompis blir bra snart med,

Kram

• smultronrt
    babyboom86 skrev 2009-12-27 17:29:24 följande:
    alem- shit va konstigt. märks att människor är flockdjur. Springer en så smpringer resten,hehe. Skönt att du efter omständigheterna mår bra iaf. Här mås det oxå bra. Jag bara äter å äter, puh, hur ska detta sluta =P tror inte jag kmr gå ner 7 kg denna gång innan vågen börjar peka uppåt. Mår än så lönge mkt bättre än med julia, med henne så kom illamåendet så fort jag plussade, men det är inte över än, går in i v7 på tisdag. Men håller tummarna. Svullen är man oxå, magen dyker nog upp mkt tidigare än första gången oxå, men det är bara mysigt. oroar mig mest för foglossningen, känner redan av i svanken å så. Men lycklig som få är man! =)
    Njut av graviditeten så länge den varar. Det är bara 9 månader av resten av livet som man säger. Jag saknar verkligen att vara gravid. Önska så många gånger att Robin hade stannat där inne för alltid för då hade jag fått ha henne kvar. Och detta säger jag fast jag hade såna foglossningar så jag låg och grät över smärtan vissa dagar/nätter. Tänk på vad du får ute av det hela i slutändan.. :D
  • smultronrt
    babyboom86 skrev 2009-12-28 16:48:58 följande:
    ja gud ja, jag njuter för fullt! Är så mkt lugnare denna gång, man har ju liksom gått igenom allt en gång redan. Tror mkt av illamåendet tillexempel, sitter i huvudet. att man ska må illa när man är gravid, fast de behöver man ju faktiskt inte. Så tar saker å ting som det kmr, allt ordnar sig å som sagt man får ju nåt så fint i slutändan! =)
    Jo mycket sitter nog i huvudet.. Många gånger när man tror man är gravid så mår man illa bara för att.. Det gick ju två månader innan jag viste att jag var gravid och jag måde inte illa fören jag fick plus på stickan..
  • smultronrt

Alem: Urs vad hämskt.. skönt att ingen blev alvarligt skaddad i allafall..

Together90: Välkommen!!! För min del är det lugnt.. själv fyller jag 26 om två månader..

Svar på tråden 20-25 årsåldern, första barnet vol.6