babyboom86 skrev 2009-12-27 17:29:24 följande:
alem- shit va konstigt. märks att människor är flockdjur. Springer en så smpringer resten,hehe. Skönt att du efter omständigheterna mår bra iaf. Här mås det oxå bra. Jag bara äter å äter, puh, hur ska detta sluta =P tror inte jag kmr gå ner 7 kg denna gång innan vågen börjar peka uppåt. Mår än så lönge mkt bättre än med julia, med henne så kom illamåendet så fort jag plussade, men det är inte över än, går in i v7 på tisdag. Men håller tummarna. Svullen är man oxå, magen dyker nog upp mkt tidigare än första gången oxå, men det är bara mysigt. oroar mig mest för foglossningen, känner redan av i svanken å så. Men lycklig som få är man! =)
Njut av graviditeten så länge den varar. Det är bara 9 månader av resten av livet som man säger. Jag saknar verkligen att vara gravid. Önska så många gånger att Robin hade stannat där inne för alltid för då hade jag fått ha henne kvar. Och detta säger jag fast jag hade såna foglossningar så jag låg och grät över smärtan vissa dagar/nätter. Tänk på vad du får ute av det hela i slutändan.. :D