• JoRi

20-25 årsåldern, första barnet vol.6

Alem - åhh Grattis till sötaste Ayla en dag i efterskott, hade hon en bra dag igår då? tänk att hon redan blir ett år. vart tar tiden vägen..

Lucia - fan vad trist. :(

baby - Grattis du med i efterskott, spännande med testet, hoppas du är gravid!

alvine - huu såg inte alls så skönt ute, hoppas Celine mår bättre nu!

jag känner mej så galet gravid, blir plötsligt illamående bara sådär och vill bara spy. magen är helt uppsvälld och vill bara spänna ut den. men verkar så osannolikt att jag är gravid, äter dessutom p-piller... testade i onsdags men visade inte nåt. ska testa igen på måndag tänkte jag, ifall jag inte fått mens till dess.. vet iof inte när jag borde ha mens, har ingen koll på det eftersom vi inte försöker få barn. men spännande är det iaf och skulle verkligen inte göra nåt ifall det var nåt i magen!

• JoRi

åhhhhh babyboom, faaan vad glad jag blir! härligt, stort jävla GRATTIS! hihi :D galet vad känslig jag har blivit, fick tårar i ögonen. haha :D

• JoRi

octoberbebis - hej och välkommen!
    jag har en son på snart 7 månader, är 22 år och bor i Nyköping. är inte gift men förlovad, vi har en hund och två katter som ingår i familjen! =D

• JoRi

men vad konstigt, verkar ju konstigt ifall två test visar klart positivt och digitala inte. :/ du kanske får ta ett nytt sånt.. usch så irriterande.

• JoRi

förstår det, men fast det var en lite suddig bild såg man pluset! digitala MÅSTE ha varit fel! tre test kan ju inte vara fel som sagt!
    jag vågar säga att du är gravid! hihi

• JoRi

väldigt konstigt att det digitala visade negativt, men skulle bli förvånad som det var det idag med. det är nog positivt :)

jag ska testa imorgon, men tror inte att jag är gravid. men har fortfarande tecken på det, men vore konstigt som attans om det visade positivt. men skulle vara riktigt roligt.. :)

• JoRi

testet imorse var negativt, men hade inte räknat med nåt annat, egentligen.. men längtar så tills i sommar då vi ska göra bebis på riktigt. hihi :D

alem - åhh Ayla är så farligt söt! hoppas ni får en härligt jul! här är det förresten minst 2 dm snö, helt sjukt vad mycket det har snöat senaste tiden. är en mindre helsike att ta sej nånstanns med barnvagn!

smultron - jag håller med dom andra, hade tyckt det var jobbigt med nån som var jätte ledsen och uppriven på julafton. men om det var nån som var nere och ledsen så hade det absolut inte gjort nåt, det är förståligt.
    hoppas du tar dej igenom julen!

baby - åhh härligt att du fick det svaret, bästa julklappen! =D

• JoRi

alem . men gud så hemskt. :( får obehags rysningar av att bara läsa det, tur att det slutade bra! tragiskt att dom inte brydde sej om att du inte fick luft, så otäckt. :(
    kramar om!

Glömde ju önska God Jul, så gör det i efterhand. ;) vi har haft en bra jul iaf, farit runt på olika ställen alla tre dagar men nu är det äntligen över. hehe

• JoRi

alem - åhh vilken otur ni har :( otäckt att få sladd, tur att det gick han överlevde!

together - vilket fint namn du har. heter min son med ;)

• JoRi

oj fyller din redan 1 år baby? vart tar tiden vägen! tur att det är länge kvar tills Love blir ett år.. haha.

har bara stött på nån tjej som heter Love, för mej är det enbart ett killnamn för blir lika förvånad varje gång.. haha :) men det är helt klart det finaste namnet ;)

Svar på tråden 20-25 årsåldern, första barnet vol.6