Inlägg från: Freddan |Visa alla inlägg
  • Freddan

Lolilla lolilla, var är du?

lokisse skrev 2010-01-22 12:21:51 följande:
    jag är helsvensk min dotter mopsen är halvtysk! jag bor i hessen frankfurt am main. hjälper gjärna till var jag kan!
    Sehr gut! Vi tänkte vara lite übervuxna och ta en bilsemester i dan Reich i sommar. Men vi är inte riktigt på det klara vilket område som funkar bäst för ändamålet. Jag är så pass vuxen så jag går igång mycket på natur, slott, kyrkor och liknande jox.
  • Freddan
    lokisse skrev 2010-01-22 12:21:51 följande:
    min dotter mopsen är halvtysk!
    Heter hon mopsen eller är det arbetsnamnet som hänger kvar?
  • Freddan
    lokisse skrev 2010-01-22 12:36:14 följande:
    Das Reich! rendalen upp till mosel och vidare är det du söker. glöm inte att stanna till vid eltville och besöka kloster ebersbach (där den största delen av i rosens namn roberto ecko filmades och kabinett vinet upfans) och schloß johanesburg (där spet lese och eiswein upfans) kika pa klippan där den sagoomspunna loralei satt och kammade sitt gyllene har och jävulen blev av med sin skugga....bürg katz och bürg maus pralar med sina medeltida murar pa bärgskrönen tillsammans med en massa andra som jag inte vet namnet pa 
    Aha, utmärkt. Jag hade nog rehn och mosel på känn som bra alternativ. Och hur är det med hotell och liknande faciliteter i dessa trakter. Vi kommer att kuska runt på en 4-månaders unge också.

Hur är det med södra Tyskland? Typ Bayern och Schwarzwald? Är det ngt att ha?
  • Freddan
    SimplyTheBest skrev 2010-01-22 12:49:59 följande:
    Att fylla 30 - betyder det per automatik att man måste bli übervuxen?
    Länge sen jag passerade 30.
  • Freddan
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-01-22 12:53:37 följande:
    Bodensee området är jättevackert (sjön som gränsar till tyskland, schweiz och österrike)
    Aha, då ska jag kolla upp det också i så fall. Var ngnstans hittar man de bästa sevärdeheterna vad gäller andra världskriget?
  • Freddan
    SimplyTheBest skrev 2010-01-22 13:02:50 följande:
    Hade du en kris?
    Ja, det hade jag faktiskt. Eftersom jag alltid tyckt mitt liv är så grymt kul i stort sett varje dag hittills så upplevde jag mitt 30:e år som ett bevis på det roliga kommer att ta slut för eller senare. Men ett halvår senare eller så var jag på banan igen med en helt ny insikt. Det var ju nu det verliga livet började. Tillräckligt gammal för att kunna kräva respekt och tillräckligt ung för att inte behöva uppleva en 40-årskris på minst ett decennium.
  • Freddan
    Jazza skrev 2010-01-22 13:21:36 följande:
    Småkillar?
    Nej, det tror jag inte. Dock försökta ngn ifrågasätta om det ens var praktiskt möjligt att genomföra ett sådant samlag (jag älskar det ordet!), och då förklarade hon ganska luddigt hur alla hade legat i förhållande tillsamamans. Men hon hade aldrig upplevt ngt så skönt i hela sitt liv iaf.
  • Freddan
    M C skrev 2010-01-22 14:05:33 följande:
    Jag hade jordens problem vid 30 med att ingen tog mig seriöst. Jag såg ut som en snorgärs. 21-23 typ. Det var då jag anla ett frökenutseende. Hornbågat och stram knut. Men kris? Nä. Mer då vid 25 och 35.
    Honrbågat och stram knut? Nu snackar vi bra material.
  • Freddan
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-01-22 14:15:50 följande:
    Pratar du porr igen?
    Porr låter så snaskigt. Erotik låter bättre.
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?