Inlägg från: Freddan |Visa alla inlägg
  • Freddan

Lolilla lolilla, var är du?

2timearound skrev 2010-01-25 16:39:21 följande:
    Hey girl-crush! Wazzup? har du läst ikapp allt skit jag skrivit om dig i helgen?
    Nu kommer jag antingen framstå som jävligt förmäten eller otroligt korkad, men är det mig du menar?
  • Freddan
    2timearound skrev 2010-01-25 16:42:22 följande:
    Ok, jävligt förmäten med andra ord.
  • Freddan
    2timearound skrev 2010-01-25 16:46:20 följande:
    Tydligen. Första gången ngn ber kolla mer porr. Sånt tar jag givetvis till mig
  • Freddan
    2timearound skrev 2010-01-25 16:56:01 följande:
    Ug-brudarna har en rätt intressant diskussion på gång.......den verkar vara viktig i deras universum. www.familjeliv.se/Forum-11-308/m50256256.html
    Där ser man. Familjeliv som forum är onekligen mångfacceterat. Det där måste vara en riktigt bra runktråd för många grabbar.
  • Freddan

Finns det elitblöjor? Alltså blöljor som verkligen är bättre än alla andra märken? Och i så fall, vad kostar såna?

• Freddan
    Jazza skrev 2010-01-26 10:12:06 följande:
    Det sjuka är att det beror på barnet.... Med vår stora tjej hade vi Huggies och med lilla har vi Libero.... Konstigt, men sant... Det är inte så stor skillnad i pris på just dem, vad jag vet (jag kollar inte så noga, faktiskt, utan vill att det skall vara bra) men värt att prova sig fram om man vill testa typ ICAs egna, eller nåt... Jag är lite mer posh och skulle aldrig ta på mina barn sånt skräp
    Vad gäller kostnaden är det väl mer att jag vill att det ska kosta lite mer. Skilja mig lite från pöblen så att säga. Jag avskyr matbutikernas egna märken, de känns inte värdiga.
  • Freddan
    AtroCious skrev 2010-01-26 10:12:52 följande:
    Nej, blöjor är en djungel. Libero kanske funkar bäst på min unge, medan din unge får utslag av dem. Det är helt omöjligt att säga vilket märke som är bäst, det är helt beroende på barnet vilket märke man ska ha. Man får testa sig fram. Man ska dock inte tro att Libero eller Pampers automatiskt är bäst bara för att de är kända märken. Vi har fått variera mellan olika märken med sonen.
    Utslag av blöjor? Varför får de det? Borde inte alla innehålla samma material?
  • Freddan
    Jazza skrev 2010-01-26 10:21:59 följande:
    Ta reda på var/hur de tillverkas och återkom Konstigt att man tar olika pris för exakt samma blöjor, i olika förpackningar.... Lite som med mat, faktiskt.... Vi har inte testat dem, då vi hittat blöjor som funkat för våra barn har vi inte hållit på att testa för att få ner priset, men för oss har typ Pampers varit vedervärdiga...
    Jag gillar Pampers eftersom vi fått en ovärderlig och oumbärlig blöjhink från dem.
  • Freddan
    Jazza skrev 2010-01-26 10:28:25 följande:
    Sucker! Hinken har vi med, men inte slängs deras blöjor i den Detta med utslag, en del blöjor har lotion i sig.... som barnen kan reagera mot
    Kanske ska tillägga - för att inte äventyra min manlighet - att det är min fru som fått denna s k blöjhink. Vad vi kommer att använda den till vet jag inte.
  • Freddan
    Jazza skrev 2010-01-26 10:39:51 följande:
    Ingen tror dig
    Jag vet. Story of my life.
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?