Inlägg från: Freddan |Visa alla inlägg
  • Freddan

Lolilla lolilla, var är du?

Varför är det 14000 inlägg i den här tråden?

• Freddan
    psychocandy skrev 2010-01-11 15:32:33 följande:
    För att den är bäst.
    Hur är en tråd "bäst"? Finns det särskilda kriterier för det?
  • Freddan
    psychocandy skrev 2010-01-11 15:35:00 följande:
    Ja, den ska locka till sig de bästa människorna så klart. Och här är vi ju allihopa.
    Den där meningen har lite fjortisvarning.
  • Freddan

Så om det är nån tråd man ska hänga i, så är det den här? Kan man bli poppis här också?

• Freddan

Jag älskar att snacka skit om andra som värsta bruden. Men jag har upptäckt att varje gång jag gör det här så blir jag censurerad. Kan man ändra på det?

• Freddan
    psychocandy skrev 2010-01-11 15:46:35 följande:
    Jag är fel person att fråga, jag fick skrivförbud förra veckan. Det drabbade inte bara mig utan flera här i tråden. Vi ville så väl men det blev så fel.
    Va fan är skrivförbud? Låter som när man glömt att betala bilskatten och får körförbud. Man alltså beläggas med skrivförbud på riktigt?
  • Freddan
    Ord blind skrev 2010-01-11 15:50:53 följande:
    Det för står jag. Det är jäkligt segt att vänta.
    Tänk jag har alltid(!) trott du var en kille. Men nu får jag känslan av att du är en hona.
  • Freddan
    lokisse skrev 2010-01-11 15:55:26 följande:
    freddan du är väll kompis med siamusen om jag gjort mina läxor rätt... om det är faller är du mycke trevlig för det är alla siamusens vänner
     Är jag siamusens vän? Vem är hon? Men jag är säkert kompis med henne. Jag är en sån som vill vara vän med alla.
  • Freddan
    psychocandy skrev 2010-01-11 15:55:58 följande:
    Japp. Skrivförbud i 24 timmar och 6 månaders förbud att skriva anonymt fick jag.
    Är det ett straff att inte få skriva "anonymt"?! PÅ ritkigt alltså? Hur kan det vara ett straff? Känns mer som en belöning för alla oss andra eftersom en tråd blir 100 ggr mer lättläst när det inte förekommer en massa anonymt dravel.
  • Freddan
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-01-11 15:55:38 följande:
    1. Att jag närvarar i den. Kvalitén på den här tråden är nu trots min eminenta närvaro stundom otroligt låg pga andra deltagare. Jag ser det som min uppgift att trots mitt öde som helt klart är ämnat för stordåd och ära endå dock umgås med dessa löss. En god gärning som jag hoppas att gudarna ska belöna mig rikligt för.
    Så när skriver ditt första inlägg i en tråd så är den därmed behäftade med epitetet "bäst" för alltid. Eller måste du underhålla den kontinuerligt?
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?