Inlägg från: Freddan |Visa alla inlägg
  • Freddan

Lolilla lolilla, var är du?

2timearound skrev 2010-01-12 12:00:40 följande:
    Sånt kan jag inte svara på. Fråga mig om inredning eller kläder. Kuksugning går också bra. Allt annat är jag värdelös på.
    Du låter som en äkta kvinna.
  • Freddan
    2timearound skrev 2010-01-12 12:04:02 följande:
    Är det bra eller dåligt?
    Tämligen bra. Alla män gillar uppklädda kvinnor som kan suga väl i ett välinrett mansion.
  • Freddan
    2timearound skrev 2010-01-12 12:11:50 följande:
    Ok. Tur att det var något positivt. Min man tycker att jjag är en jävla latmask som inte städar, inte betalar räkningar, inte bygger lego med barnen osv. Men jag ska hälsa honom att han borde vara tacksam över mina förmågor!
    Men vad gör du på din lediga tid då? Ja, förutom shopar kläder på GeKås och ger din man en och annan välförtjänt avsugning?
  • Freddan
    2timearound skrev 2010-01-12 12:26:43 följande:
    Jag har en klock- och smyckesbutik. Där tillbringar jag all tid som inte tillägnas barnen och familjen. I övrigt så håller jag på att starta ett design- och inredningsföretag med en kompis. Rätt mycket tid går åt till det. Vi inreder barnrum. I gekås skulle jag inte sätta min fot. Kunde inte ens frossa i misären på tv Kände mig våldtagen och besudlad. Men tro inte att jag dömer dig som hjandlar där Freddan! Vi är precis lika mycket värda som människor ändå...........
    Du låter som en driftig kvinna. Betydligt mer potential än vad jag först trodde.  dock har du ett fel, människor som handlar på GeKå´s är inte värda lika mycket som oss övriga.
  • Freddan

Vad är grejen med danska barnkläder? Känner att jag bör lära mig det innan det är dags.

• Freddan
    Ord blind skrev 2010-01-12 15:19:00 följande:
    Vad mycke dumheter folk hittar på! Många gör vi vårt för att försöka se lite piffiga ut, spelar det så stor roll om det är botox eller senaste frisyren och de trendigaste kläderna? Måste man se ut som en tant? Det var ju inte så att hon hade gjort en Madonna eller Demi precis...
     Är botox det där joxet ni pillar in i läpparna för att se ut som fröknarna Rosing och Gynning?
  • Freddan

Jag kom inte på ngt bättre ställe än här för att ställa min fråga.

Är medel-intelligensen lägre här på familjeliv än vad det är generellt i samhället? Jag tycker mig se så vansinnigt många mindre vassa frågor och påståenden här.

• Freddan
    2timearound skrev 2010-01-13 08:46:15 följande:
    Jag skulle givetvis aldrig ifrågasätta intellektet på er mina nyfunna vänner utan frågan gäller i övrigt kan man säga. Till exemepel de som startar en omrösting med frågan "Vilken klädstorlek vill du ha?", och sedan följer 20 sidor med siffror. Som ett exempel bara.
  • Freddan
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-01-13 08:57:45 följande:
    Jag undrtar om jag kommer gå ner i vikt nu när jag måste se Mats 2ggr i veckan under 3 månaders tid. Jag menar, jag tappar ju aptiten och vill spy när jag ser honom.
    Ursäkta en kanske alldeles för personlig och närgången fråga, men vem är denna Mats?
  • Freddan

Det är alltså ett gäng studentskor här. Det förklarar ett och annat.

Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?