Inlägg från: Freddan |Visa alla inlägg
  • Freddan

Lolilla lolilla, var är du?

2timearound skrev 2010-01-21 14:33:53 följande:
     Nej, Eowyn...........på riktigt.
    Där ser man. Fördomsmätaren peakar nu.
  • Freddan

Nu har jag bögraggat på fl. Ytterligare en milstolpe i mitt liv passerad.

• Freddan
    2timearound skrev 2010-01-21 14:59:49 följande:
    WOW! -77:an var het........Ska vi bjuda in honom också? Han var lite rappare i käften än du........verkar inte så blyg liksom.
    Your call. Jag är inget annat än gäst i denna tråd. Därav den mer återhållsamma hållningen.
  • Freddan
    2timearound skrev 2010-01-21 15:03:50 följande:
    Tillåt mig att asgarva. Du har fyllt HELA 29 sidor med inlägg i denna tråd. När slutar man vara gäst?
    Det motsvarar drygt en procent av innehållet i tråden. Alltså gäst fortfarande. Däremot blev jag lite skärrad av 29 sidor. Knappast ngt jag är stolt över.
  • Freddan
    lokisse skrev 2010-01-21 15:07:08 följande:
    precis! hallo vem orkar ha gäster i eviga tider?? Fredan du är inte gäst utan en del av sa det är bara att kavla upp ärmarna och se till att disken är diskad och sant där
    Fast jag är sån, det tar tid för mig. Som gäst kan jag dessutom alltid skylla på er om ngt går galet: "Nä, jag är bara här på tillfälligt besök, jag vet ingenting" .
  • Freddan
    2timearound skrev 2010-01-21 15:08:54 följande:
    Visst är det jobbigt vad fort det går när man har kul? Snart har du addat oss på fb och bjuder in oss att filma födseln....... Det är sånt vi gör för varann här. We´ve got your back!
    Lika troligt som att jag ngnsin skulle prova snus, lika troligt är det att jag kommer att använda fejjan.
  • Freddan
    M C skrev 2010-01-21 15:34:06 följande:
    Det är klart att det blir bögsex i en tråd om hur nån ser ut. SJälvklart. Jag tror att Freddan skulle kunna förvanlda en recepttråd till snusk. En fin och givande kvalité.
    Jag gillar snusk på ett lite mer intellektuellt och distingerat sätt.
  • Freddan
    margarita skrev 2010-01-21 15:37:10 följande:
    Jag provade snus en gång Och jag registrerade mig på fejjan ...  Och nu är jag vän med hela jäkla tråden också plus någon uppfunnen person  
    Snusande brudar är vanligare än man tror. På ngt jävligt udda sätt kan jag känna att det är en turn-on.
  • Freddan
    margarita skrev 2010-01-21 15:56:50 följande:
      Perverterade avart!
    Vänta då tills jag avslöjar min övriga lite mer udda fablesser.
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?