Inlägg från: Freddan |Visa alla inlägg
  • Freddan

Lolilla lolilla, var är du?

Jazza skrev 2010-01-21 16:25:34 följande:
    På mig? Spotta, din trynfan!
    Efter att läst på lite så tar jag givetvis tillbaka alla tänkta fördomar. Som baserades på att någon  här i tråden faktiskt ljög för mig.
  • Freddan
    SimplyTheBest skrev 2010-01-21 16:44:45 följande:
    Vill veta vilka fördomar du har om mig.
    Du känns lite som en blandning av alla andra jäntor här. Jag skulle gissa på galet bra sociala kunskaper ute i det verkliga livet. Alltid mån om att accepteras och gillas av alla i sin omgivning. Jag skulle nog vilja tro att du är en mycket sympatisk person, men vissa lätta neurotiska inslag som då och då skrämmer skiten ur andra.
  • Freddan
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-01-21 16:59:13 följande:

Snicksnack...baka en sådär 100 sidor så hittar du min fördomsprofil av dig. Tror jag iaf.
  • Freddan
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-01-21 17:04:13 följande:
    Det har du inte alls. Jag följer tråden med ett hököga.
    Ok, my missake i så fall. Jag ordnar med saken under mogrondagen. Mitt arbetspass är över för idag.
  • Freddan
    2timearound skrev 2010-01-22 09:12:12 följande:
    Nu är det en besiktningsman här och tittar på huset, men han är så ful och torr så honom kommer jag verkligen inte att knulla med!
    Har du för vana att normalt knulla besiktningsmän? Och i så fall, är det en fetisch du har?
  • Freddan
    2timearound skrev 2010-01-22 09:16:54 följande:
    Fränt. Ungefär som jag fantiserad om mattanterna när man gick i skolan.
  • Freddan
    2timearound skrev 2010-01-22 09:19:47 följande:
    Tänk efter nu. Mattant = mogen kvinna (vilket alla killar ngn gång fantiserat om), stadig kvinna (ngt att förlita sig på vid blåsväder), matkunnig (alla vill väl ha en kvinna som kan laga mat. Alltså är det inte pervers alls, utan snarare en ganska normal fantasi.
  • Freddan
    2timearound skrev 2010-01-22 09:22:38 följande:
    Du, jag tänkte på en sak.....du sa att vi tänkte lite olika runt det här med övergreppen på djur? Jag vet inte om det är skillnaderna mellan oss som individer eller som man och kvinna men jag tyckte synd om kossan och ville straffa den som begått övergreppet och du blev mest förundrad över det mekaniska och varför. Jag måste nog säga att jag är glad över att vara jag och kvinna.
    Men det är väl inte för inte som jag har blivit beskylld både en och två gånger för att vara lite för fokuserad på snusket.
  • Freddan
    2timearound skrev 2010-01-22 09:23:52 följande:
    Eftersom du har "klargjort" vissa saker för mig är det inte mer än rätt att jag gör detsamma för dig. Det ska enormt mycket till för att jag ska bli så pass sårad så att jag håller käften. Just bring it on!

Men som ursäkt för dröjsmålet, jag måste även jobba då och då.
  • Freddan
    2timearound skrev 2010-01-22 09:34:04 följande:
    Det blandas frisk i sänghalmen. Helt beroende på humör och hur fantasin mår för tillfället. Jag skrev ngnannanstans; jag är open-minded.
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?