Inlägg från: Freddan |Visa alla inlägg
  • Freddan

Lolilla lolilla, var är du?

2timearound skrev 2010-01-21 11:41:07 följande:
    Det är så jävla vidrigt.....jag klarar inte att läsa artikeln. Den där jäveln skulle jag vilja ha framför mig, fastspänd på ett bord med arslet i vädret. Då skulle skulle jag införa diverse vassa föremål i hans rektum tills han svimmade av smärtan. Då skulle jag gräva lite till. Sen skulle jag dumpa hans kropp i en container full med råttor. *fantiserar*
    hmm...då tänker vi lite annorlunda du och jag. För mig var den spontana tanken dels hur fan går det till att sätta på en kossa, dels vari ligger det sexuella i det.
  • Freddan
    lokisse skrev 2010-01-21 11:45:56 följande:
    man kan köpa henne för fyra hundra kommer hon och städar hella huset pa fyra timmar putsar fönster och skurar golv och gjör rent badrum och allt! utan städdam utan mig säger jag bara
    400 sek eller 400 euros?
  • Freddan
    lokisse skrev 2010-01-21 12:08:09 följande:
    40 euro 400 skr
    Billigt värre med andra ord. Svart i dubbel bemärkelse?
  • Freddan
    lokisse skrev 2010-01-21 12:21:11 följande:
    nä hon e palsk.... men pengarflödet är inte helt vitt fast hon är jehovas vitne
    Nä, pengarna står ganska högt i kurs, oavtsett religiös övertygelse har jag för mig.
  • Freddan
    lokisse skrev 2010-01-21 13:20:59 följande:
    vad gjör du nu? callgirl
    margarita skrev 2010-01-21 13:25:00 följande:
    Nej, då hade jag hatat kunderna mindre.
    Kan inte en av er byta avatar..jag ser inte skillnaden på dem.
  • Freddan
    2timearound skrev 2010-01-21 12:53:11 följande:
    Snart fyller jag 36...........hua.
    Med risk för att sänka mig själv; men är du såååå gammal?
  • Freddan
    2timearound skrev 2010-01-21 14:03:25 följande:
    Yngre än du..........ditt gamla lik. Tycker du att jag ser gammal ut?
    Nej, du ser inte så gammal ut. Men å andra sidan får jag heller itne ihop kombinationen av den första bilden på dig och allt det vulgära som du förmedlar här.

Män ska vara ett par år äldre än kvinnnor. Det fick jag lära mig redan när jag var 7 år.
  • Freddan
    2timearound skrev 2010-01-21 14:11:25 följande:
    Fast jag har verkligen skärpt mig sen du kallade mig vulgär. Märker du inte att Jaz är mycket äckligare? Men visst är jag inte lika kul längre?
    Inte alls menat som kritik. Jag är bara genuint okapabel att smälta ihop de båda intrycken liksom. Ge mig lite mer tid bara så ska det lösa sig också.

Jobbar kanske inte så snabbt, men deto mer omsorgsfullt.
  • Freddan
    Jazza skrev 2010-01-21 14:11:06 följande:
    jävla smegmafitta.... (tjock blev jag kallad igår, när motherfuckern kom hem med läppstift på kragen, daskade mig i röva och sa: nu är det din tur, tjockis....) han hade lärt sig det på jobbet
    Det där har jag provat på min kvinna också. Ganska framgångsrikt om jag får säga det själv.
  • Freddan
    Jazza skrev 2010-01-21 14:21:44 följande:
    Jag tackade för inviten... brukar inte lyssna så noga vad han säger, ändå... säkert samma med Fru Freddan.. Nä, nu pyser jag och hämtar E på förskolan (barnet, inte drogen)
    Éomer?
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?