Inlägg från: Freddan |Visa alla inlägg
  • Freddan

Lolilla lolilla, var är du?

M C skrev 2010-01-19 21:56:57 följande:
    Du gillar oss, erkänn!
    Klart jag gillar. Ni funkar som mina extrafruar, på ett mer ytligt plan.
  • Freddan

Finns det statistik ngnstans på hur många inlägg man gjort på detta eminenta lärorika forum?

• Freddan
    Mariohn skrev 2010-01-19 22:46:35 följande:
    Ja. 
    Tänkte det kunde vara intressant hur mycket tid jag lagt ner här.
  • Freddan
    M C skrev 2010-01-19 22:48:08 följande:
    Ja, kolla presen och din egen sidomeny. Det står nåpnstans där.
    Mariohn skrev 2010-01-19 22:48:05 följande:
    Presentation -> hem Antal foruminlägg: 12641 Antal besök: 10925
    Okidoki. Vad ger mest prestige? Antalet besök eller inlägg?
  • Freddan

Nej, det här börjar bli för jävla trist. Tror jag plöjer igenom den libero-sponsrade vänta-barn-boken. Igen.

• Freddan

Kul att se att ni är så Machiavelliska av er, har alltid trott att det är ett typiskt manligt drag.

• Freddan
    M C skrev 2010-01-20 08:46:20 följande:
    Jag fick 54, är en typisk empat faktiskt. Noll äregirighet, bra moral. Om jag får vara lite filosofisk så har jag faktiskt valt bort en krarriär till förmån för ett familjeliv. Det valet gjorde jag redan som 23åring. Sen har jag som mål med min barnuppfostran att få moraliska barn. Så far so good kan man säga där. Ja, jag tycker att jag har bra moral. Jag är tom löjligt moralisk.
    Eftersom ja inte känner dig tillräckligt väl (nästan inte alls) så kan jag inte bekräfta det du skriver, men det låter bra i mångt och mycket tycker jag. Jag försökte hitta ngt komprommeternade i din pres, men utan framgång tyvärr. Det måste innebära att du faktikt är en helylleperson!
  • Freddan

Jag fick alldeles för veka poäng i testet för mitt eget bästa. Tyvärr.

• Freddan
    2timearound skrev 2010-01-20 10:53:56 följande:
    På gränsen tror jag....mer butch än jag men mindre bitch än Jaz. Frågan är verkligen var Freddan står i det här? Vi sprider ut oss ganska jämt i 70-kategorin. Har du sett dagens fråga?
    Jag drämde till med ett 66. Och då försökte jag ändå tänka diktatoriskt och cyniskt.
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?