• MelvinMeja

Gastric by pass opererad och gravid

Dags att förnya tråden.

Här träffas vi som är Gastric by pass opererade och gravida/planerar att bli gravid och pratar av oss.

Välkommen hit

Här kan du hitta vår www.familjeliv.se/Forum-2-14/m48406482.html

• Svar på tråden Gastric by pass opererad och gravid
  • MelvinMeja
    Mrs Kaffelatte skrev 2010-02-11 19:51:01 följande:
    Men det där gjorde ni bra.. En sån underbart söt sak.. Och nyföddisar brukar inte vara det.. Men My var/är.. oj oj oj.. Själv var jag in på RUL i dag... Häftigt.... Blev framflyttad 3 dagar men med tanke på att de bara höftat en tid på mig så tycker jag det var bra gjort.... Tjing!
    Tack så mycket. Hon är verkligen en liten pärla. Så snäll.
    ul att göra RUL och skönt att de inte flyttade dig mer.
  • Qaroliine

Grattis MelinMeja!!
    Det var nog den sötaste bebis jag sett

• MelvinMeja
    livet från ljusa sidan skrev 2010-02-11 20:06:18 följande:
    melvinmeja: Åhh grattis!! Vilken liten sötnos! Hon ser nöjd ut  Vad vägde dina andra barn?  Jag är så himla nyfiken på vad denna kommer att väga eftersom Elliot vägde 4400 och det hoppas jag INTE denna gör!
    Mina andra vägde 3640g och 3815g så My är ju allt lite mindre. Hon föddes i v 38+5 medans de andra kom i v 40+5. Så det är ju inte så konstigt att hon var mindre. Mina första två fick jag innan op.
    Qaroliine skrev 2010-02-11 20:22:01 följande:
    Grattis MelinMeja!! Det var nog den sötaste bebis jag sett
    Tack
    Melvin 010101 Meja 050425 My 100208
  • kozzan

Grattis melvinmeja, skönt att det gick så fort och bra alltihop...

Jag har, som jag såg att andra oxå hade, tankar om hur stor den är krabaten kommer bli. Min dotra vägde 4655gr när hon anlände dan innan bf och jag hoppas på en inte fullt lika stor kluns den här gången men gärna över 4kg- strecket iaf...

• Lexie

MelivMeja: Ett jätte stort grattis till din vackra lilla tjej! Va skönt att allt gått så bra för dig. Hur mår du i magen nu? Har all smärta försvunnit?

• Irene Panik
    Va skoj att se er lilla söta bebis MelvinMeja..
    Kom på att det kanske skulle vara skoj att se bilder på de bebisar som anlänt i vår tråd...
     Jag lägger därför ut en av bilderna på min Wiggo oxå (fler bilder, bla i Modo-outfit finns i galleriet)
    Ser framemot att se bilder på bebisarna som har och kommer att levereras framöver..

WIGGO född 2010-01-19
  • MelvinMeja
    Lexie skrev 2010-02-12 14:39:47 följande:
    MelivMeja: Ett jätte stort grattis till din vackra lilla tjej! Va skönt att allt gått så bra för dig. Hur mår du i magen nu? Har all smärta försvunnit?
    Tack. Magen mår mycket bättre. Är fortfarande lite öm men det tar ju ett tag innan tarmarna faller på plats. De ska kolla mig för bråck på återkontrollen. Illamåendet är nästan borta.
  • Lexie

MelinMeja: Låter jätte bra! Längtar dit jag också .... räknar dagar nu ...

• Anna Paulita
    Vilka söta bebisar! Grattis båda två.{#lang_emotions_smile}

Jag är i v 11 och får ont i magen då jag äter, det är en svidande illande känsla och håller i sig runt 15 min efter varje måltid. Känner någon igen detta? Jag har mailat min kirurg för att höra om det är normalt (om han nu kan svara på det) men inte fått svar ännu.

Det är rätt jobbigt faktiskt. :( Jag äter precis samma saker som innan och till och med mindre, för jag trodde att det kanske fanns ett samband med hur mycket jag åt. Så är det alltså inte. :(

Ska det vara så här i 6 månader till blir det inte kul. :(
    Jag vägrar bara vara mamma...
Svar på tråden Gastric by pass opererad och gravid