Inlägg från: Ogabinne |Visa alla inlägg
  • Ogabinne
    Bevabus skrev 2009-12-02 16:43:00 följande:
    häftigt ställe det där
    Ja det fick vår arena att se ut som en gympasal.
  • Ogabinne

Är det bara jag som tycker det ser knasigt ut när man läser på kommentarer på youtube osv när folk skriver "I love you Michael Jackson. I miss you so much Michael Jackson" osv. De skriver TILL honom, men använder både för och efternamn. Jag vet inte, jag tycker det ser skumt ut.

• Ogabinne
    Bevabus skrev 2009-12-02 18:02:37 följande:
    haha jo det tycker jag också faktiskt det är väl okej med typ "i miss u michael" men när de skriver lååånga brev till honom så blir det konstigt..
    När jag skriver om honom, eller pratar om honom, använder jag Michael eller MJ. Ska jag absolut benämna vem jag pratar om så använder jag Michael Jackson. Men fan vad tjatigt det ser ut när man läser långa kommentarer där varje benämning om honom är Michael Jackson.

I love Michael Jackson. I miss Michael Jackson so much. I wish you would still be alive Michael Jackson. Bla bla bla Michael Jackson Michael Jackson Michael Jackson.

Kanske jag blivit skadad av allt läsande, men jag tycker inte man benämner någon man pratar om eller till med för och efternamn i varje mening.
  • Ogabinne
    Bevabus skrev 2009-12-02 18:08:37 följande:
    Haha nej det är väldigt drygt när folk gör
    Vad bra. Att du står på min sida alltså. You and me against the "tjaters". Here we come!
  • Ogabinne

Mina vänner har blivit så vana om vem jag pratar om så jag kan börja en konversation med "Michael........" o de vet precis vem jag pratar om.

Jag vågar inte prata så mycket om Michael med mina vänner längre. Här inne kan jag tjöta hur mycket som helst, men jag tror min bekantskapskrets är ganska trötta på mitt tjat.

• Ogabinne
    Bevabus skrev 2009-12-02 18:14:34 följande:
    Jag har ingen att tjata med på riktigt bara er
    Ja här är det ingen som blir trött på MJ-tjöt så det är bara att tjööööta på!

Man är som en liten tvättsvamp. Suger åt sig allt nytt som finns, och är törstig på mer.
  • Ogabinne
    Bevabus skrev 2009-12-02 18:21:23 följande:
    eller hur
    Och så tystnade vi!
  • Ogabinne
    Bevabus skrev 2009-12-02 19:10:26 följande:
    Jag sitter och tänker
    Säg mig... Vad tänker du på?
  • Ogabinne
    Bevabus skrev 2009-12-02 19:33:13 följande:
    Får berätta mer om kompisen sen måste kila till dansen nu!
    Usch då.
    Okej! Lycka till!
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael