Inlägg från: Ogabinne |Visa alla inlägg
  • Ogabinne

All we want for Christmas is Michael

BooBoo skrev 2009-12-02 12:23:11 följande:
    Jag har vart ute o gått i detta vackra väder Jag gick till Willys o handlade lite. Köpte två filmer. Music and Lyrics. Nu du Bevan Sen Borta med vinden. Klassiker måste man ha hemma Fick hem post att kommun betalar min utbildning om jag kommer in på kallskänkeutbildningen.. Väntar nu bara svar från själva komvux i v-ås.. Borde komma i veckan...Haft sånna madrömmar att jag inte kom in på utbildningen. Att jag satt på sånna där tråkiga AF-möten med snusande kepskillar. Hua Nu kanske jag slipper det..
    Vad spännande! Håller tummarna att det löser sig så du får gå kursen!
  • Ogabinne

Jag vågar liksom inte lämna datorn ifall den där sidan ska uppdateras när jag inte är här. Igår gick jag trots att jag höll på att dö, var femte minut hela dagen och kvällen och uppdaterade sidan... UPPDATERA SIDAAAAAAAN!!!!

Om jag skriker tillräckligt högt, tror ni dom hör mig då?

• Ogabinne

Coming soon, coming soon, coming soon. Jag får dåndimpen!
    Mona, nyter du ringa?

• Ogabinne
    mona83 skrev 2009-12-02 15:11:44 följande:
    Ringa vart?
    Produktionsbolaget!
  • Ogabinne
    mona83 skrev 2009-12-02 15:11:19 följande:
    Fy fan, ungar kan verkligen konsten att skrämma ihjäl sina stackars föräldrar....Tobias gav Leah 2 diskmaskinstabletter som hon åt halva av den ena och ett par tuggor på den andra.... Så klart när jag höll på och dammsög :-/. Kastade in Tobias på sitt rum och ringde 112. Vart kopplad till giftinformationen som frågade om jag tvättat ur munnen och gett henne nått att dricka.... Det är väl inte det första man tänker på och sen har jag för mig att det inte alltid är så att man ska ge barnen nått att dricka....Så ja nu hoppas jag inte att det blir nått skit efter det här, fick hon ont i munnen eller halsen och inte ville äta så skulle jag söka läkare annars var det ingen fara....Spy gjorde hon iaf, så det mesta kom nog ändå upp igen...
    Ååh, dom är ju mästare på att få i sig sådant de inte får! jag har ringt giftinformationen 2 gånger för storebror. Ena gången var det Voltaren, andra gången kattbajs.

Min kusin drack klorin när han var liten, och min lillasyster åt en giftig julstjärna. (Blomman).
  • Ogabinne
    mona83 skrev 2009-12-02 15:14:30 följande:
    Jag kan knappt prata engelska :-/
    Ah... prata har jag inga problem med, inte läsa eller förstå heller. Men jag vet inte om jag vågar ringa.
  • Ogabinne
    mona83 skrev 2009-12-02 15:15:32 följande:
    Hello I´m calling from sweden, now i want to know when the tickets to Tribute In memory of Michael Jackson släpps
    Ahahahahaha det där lät skitbra!!

Så kan du säga. Ring nu.
  • Ogabinne
    mona83 skrev 2009-12-02 15:16:07 följande:
    Haha kattbajs..... Undrar om det var mkt gott?
    Du, den stanken... fy fan. Borstade hans tänder men det hjälpte inte, jag tvättade hans mun invändigt med diskmedel.
  • Ogabinne
    mona83 skrev 2009-12-02 15:17:36 följande:
    Men jag undrar jag om Julstjärnor är så giftiga som det sägs. Katter står ju alltid och käkar upp dom. Skulle dom vara giftiga skulle väl inte ens dom äta på dom
    Ingen aning faktiskt. Det sägs ju att de är giftiga, och lillasyster blev ordinerad mycket mjölk.
  • Ogabinne
    mona83 skrev 2009-12-02 15:19:37 följande:
    haha, ja eller hur? Dom vet säkert vad jag säger när jag kommer till släpps
    When are you släpping the biljetts to the memorytribute? I'm waiting and waiting and you never skriwing on the hemside någon information. I'm så trött of waiting and now I want som answers. OKEJ??
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael