Inlägg från: Ogabinne |Visa alla inlägg
  • Ogabinne

All we want for Christmas is Michael

Nu är båda kidsen nattade och mammas kväll börjar.
    Det blir geisha och Moonwalk i några timmar. Mys!

• Ogabinne
    BooBoo skrev 2009-12-03 18:33:48 följande:
    uuuuuuuuuh... Geisha! ... Mmmm... Gah! mmm.. iiiks!
    Uuuuunderbart!!!
    Men Maxi hade inte lösviktsgeisha, så det fick bli kakan... lösvikten är såååå god!
  • Ogabinne
    BooBoo skrev 2009-12-03 18:39:49 följande:
    Alltså.. Vad kan man ge lillsyrran i julklapp? Hon är blingblingfreak o klädersfreak..
    Vad jag fattat det som så vill ungdomar ha pengar! Jag vet!!! jag blev också helschockad!!! Men jag är elak, jag tycker inte om att ge bort pengar så lillasyster vet att hon inte får pengar. Hon sa "Okej, då önskar jag mig pengar av alla andra utom dig"
  • Ogabinne

Sen frågade hon mig vad jag önskar mig.
    - Ditt studiebidrag, svarade jag
    x Men nej, jag måste betala mobilräkningen OCH köpa julklappar till alla.
    - Ja men du FRÅGADE ju vad jag önskade mig.

• Ogabinne
    BooBoo skrev 2009-12-03 18:49:32 följande:
    Hur gammal är din syrra?
    14. Och ett halvt måste jag väl säga.

Fattar inte det där. När jag var 14 önskade jag mig stallsaker. Inte pengar, kläder och elektronik. Tiderna har förändrats big time sen jag var fjortis.
  • Ogabinne
    BooBoo skrev 2009-12-03 18:52:19 följande:
    Min lillsyrra är lite äldre.. 24.. Fyller 25 snart.. Vet inte alls vad jag önskade mig som 14 åring.. Men dagens fjortisar.. My my
    Jahaaa, jag fick för mig hon var i tonåren.
  • Ogabinne

Ursäkta mitt tjat nu... Men FORTFARANDE COMING SOON på hemsidan!!! VI är snart inne på FJÄRDE december, och inte ett knyst information om vad som står på... jag tycker det är otroligt dålig stil.

• Ogabinne
    BooBoo skrev 2009-12-03 18:55:50 följande:
    Nooo! Men hon beter sig som det ibland
  • Ogabinne

Ytterligare 4 hjärtevänner hittade nya hem idag.

• Ogabinne
    mona83 skrev 2009-12-03 19:49:32 följande:
    Har inte heller tagit den, mest för att jag INTE tänker stå och köa i 1-2 timmar med barnen. sen känns den inte helt säker eftersom den inte är testad oredntligt...
    Nej, efter att ha läst så mycket om vad den innehåller, vilka biverkningar den KAN ge, ovetskapen om hur den påverkas oss och våra barn i längden, hur personer som arbetar på fabrikerna där vaccinet framställs och flera läkare väljer att inte vaccinera sig själva och sina barn pga riskerna. Nej, då känns det inte speciellt säkert. Det är inte större chans att dö av svinis än det är av vanliga sässongsinfluensan, ändå är folk hysteriska och tror att dom ska dö. Varför? Jo för att allt blåses upp så att folk ska ta vaccinet så att SAMMHÄLLET inte ska förlora pengar när många blir sjuka och måste stanna hemma. Det är större risk att få svinis då det smittar lättare, men absolut inte större risk att dö. Har aldrig sett på maken till hysteri för vanliga influensan, har man aldrig vaccinerat sig för sässingsinfluensan, varför börja nu?

Nä, jag hoppas hellre vi får skiten och blir immuna på det naturliga sättet isf. Fast helst hoppas jag vi slipper den över huvud taget.
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael