All we want for Christmas is Michael
"Minnesmynt som hedrar Michael Jackson, 99 kr"...
Ni menar minnesmynt som NI tjänar pengar på.
Kom igen när ni sätter hans ansikte på ett riktigt mynt, DÅ kan ni snacka hedra.
"Minnesmynt som hedrar Michael Jackson, 99 kr"...
Ni menar minnesmynt som NI tjänar pengar på.
Kom igen när ni sätter hans ansikte på ett riktigt mynt, DÅ kan ni snacka hedra.
Tummen upp för CDON som skickade med ett fint bokmärke när jag köpte Moonwalk. Att det var reklam på baksidan struntar jag i, tyckte det var jättesött.
Det gör mig ledsen att läsa michaels ord om hur nära han och jermaine var under deras uppväxt. Hur de alltid delade rum under turneringarna och stod varandra närmast u hela gruppen... har liksom fortfarande inte smält låten och uttalandena J gjort om M i vuxen ålder.
Grönsiska: Har du läst om Gulf War Syndrome? I dag har väldigt många av soldaterna från Gulf War kroniska sjukdomar och problem som kan bero på vaccinet de gavs, ett vaccin som stressades fram och inte utreddes långsiktigt. Precis som detta vaccinet har gjorts. De lider idag av trötthet, förlorad muskelkontroll, huvudvärk, yrsel och förlust av balans, minnesproblem, muskel-och ledvärk, matsmältningsbesvär, hudproblem. Bara ett urval av de kroniska besvären de utstår dagligen idag.
Att ta vaccinet är inte fel, det är rätt för personen som gör valet. Likväl som det är rätt för de personer som inte tar vaccinet. För mig är det för mycket som står på spel för att jag ska våga spruta in detta i mitt och mina barns kroppar. En risk bland många många många är sterilitet.
Nu har ni redan tagit vaccinet, och antagligen kommer ni inte få några av nedanstående biverkningar. Likväl som att vi som inte tagit det antagligen inte kommer dö av svininfluensan.
Men om de som inte förstår hur vi inte kan vaccinera oss läser riskerna så kanske de kan förstå oss på ett annat sätt? Jag vet inte. Jag respekterar allas beslut, oavsett om de väljer att ta eller inte ta vaccinet, jag vill inte vända någon, bara berätta hur jag själv kommit fram till mitt beslut.
På läkemedelsverket kan man läsa om biverkningarna som vaccinet kan ge.
Influensaliknande symtom
Allergiska reaktioner
Andnöd
Feber
Huvudvärk
Domningar
Allvarlig allergisk chock
Nässelutslag
Hudsvullnader
Dödsfall
Yrsel
Illamående