Inlägg från: Ogabinne |Visa alla inlägg
  • Ogabinne

All we want for Christmas is Michael

Grönsiska skrev 2009-12-05 15:40:59 följande:
    He he, nej det var inte riktat mot dig egentligen utan bara en fundering. Liksom du har jag inte ställts inför detta beslut på det här sättet förut och har alltså inte funderat så mycket över detta med vaccin innan. Men nu funderar jag på vilka biverkningar som andra vaccin kan ge och om de skiljer sig så mycket från de som detta vaccin ger, en rent hypotetsik fundering bara.
    Okej.
    Jo, men det är sant att all vaccin kan ge biverkningar. Det beror helt och hållet hur ens kropp reagerar på vaccinet. Dock har ju de vaccin som används idag så som MPR vaccinet, stelkrampsprutan osv hunnits testas längre, så jag är inte lika rädd för de som jag är för svinissprutan. Mina barn har fått alla barnvaccin, tror bara det är stelkrampen vid 10 års ålder de har kvar.
  • Ogabinne
    BooBoo skrev 2009-12-05 15:56:00 följande:
    Kollade svinsisymtomen- Feber och frossa- Hosta och halsont- Värk i kroppen och huvudet- Diarré och Ibland kräkningar- Trötthet och förkylning- AndningssvårigheterAllt stämmer förutom de sista... Puma har spytt liiiiite.. Ville har vart lite lös......Men inte kan vi ha haft svinis... hmm..
    Håll tummarna att det är svinis ni åkt på så nu slipper oroa er sedan!
    Det kan mycket väl vara svininfluensan ni har. Vissa får en förkylning och sedan är det över medan vissa ligger däckade.

Dock kommer ni inte få komma in och testa er, de tar inte in en om man i princip inte är halvdöd...
  • Ogabinne

Här har vi varit och käkat rulle hos mormor igen, och jag har försökt övertala henne att flytta så vi kan få ta över hennes lägenhet. Hon kollar efter småhus och lägenheter att köpa men hon kommer aldrig till skott. Hennes lägenhet skulle vara perfekt för oss... förutom att den ligger långt från bussen, (10 minuters gångväg till bussen jämfört med 30 sekunder här) men det kanske skulle bli en spark i ändan till att fixa det förbannade körkortet någon gång.

Om knappt en timme blir med God Jul Madagaskar igen, denna gången på svenska så slipper jag läsa allt de säger.

• Ogabinne

Mona.... hade du Jermaines facebook? Fan, jag är så trött på biljettskiten att jag spyr...

• Ogabinne
    mona83 skrev 2009-12-05 20:58:49 följande:
    Nepp men jag har hans twitter, har inte fejjan. Vill du ha en länk eller?
    Nej hans twitter har jag redan o där är det ingen fart direkt...
  • Ogabinne
    mona83 skrev 2009-12-05 21:00:16 följande:
    Verkar iaf inte som att det blir nåra biljetter släppta den här sidan av året :-/
    Nej, det känns inte direkt så... Ändå kan jag inte släppa det IFALL biljetterna släpps... Suck...
  • Ogabinne
    BooBoo skrev 2009-12-05 21:04:34 följande:
    Hoppas ni får tag i biljetter...
    Me 2
  • Ogabinne

Hehe jag är en mästare på pillerknapring. Jag kan svälja 2 alvedon och 2 voltaren på samma gång. Men det blir väl så när man knaprat piller dagligen i många år... Idag äter jag ingen smärtstillning alls, det sker ytterst sällan. O jag är STOLT!

• Ogabinne

God morgon!!

Sovmorgon idag med. Kl 10 vaknade jag av att storebror gol från toan "jag har baaaaaajsaaaaaaaaaaat!!!!!" Haha, trevlig väckning. Sminkat mascara på kinderna har han gjort med. För att han skulle "se ut som en indian mamma, wowowowowowowowowowwowowooooo"... Kul att han roar sig med nått iaf.. haha

Inget nytt på biljettfronten iaf. Fått tag i två tjejer från England som är lika frustrerade och besvikna som jag, och lika ovetande...
    Tänk vad många de svek som hade biljetter till konserten i Wien. Och nu bryter de löften de hållt utan minsta information varför. Jag tycker det är så oerhört respektlöst mot Michaels fans så det finns inte på kartan.

Svar på tråden All we want for Christmas is Michael