Inlägg från: Ogabinne |Visa alla inlägg
  • Ogabinne

All we want for Christmas is Michael

Michael vann 4 av 5 awards på AMA förra veckan.
    Jermaine tog emot priserna åt honom, komma in hans tacktal. Var priserna till Michael eller Jermaine kan man ju undra. Och hur kommer det sig att han tackar klädmärket som gav kläder till hans familj för kvällen, och tackar sin egen familj, sina barn, men Prince, Paris och Blanket nämns inte ett ljud om!

Tack Jermaine för att du åtminstone tog 10 sekunder av ditt långa tal till att nämna Michael, det var ödmjukt av dig... vilken stropp!

• Ogabinne
    Bevabus skrev 2009-12-01 19:55:34 följande:
    Det var konstigt att han tackade som att priset var till honom. Det är nog mera avundsjuka bakom Jermaine än vad man trott tyvärr.Men resten av talet tycker jag inte var så dåligt. Han nämnde ju trots allt mycket om Michael och liknande saker som han själv skulle ha tagit med i ett tal.
    I slutet valde han att nämna några ord om michael, efter att han tackat klädbolaget, familjen, hans egna familj, nån som hjälpte jackson 5, SEN några ord om MJ, men MJs barn fick inte vara med i talet, men hans egna fick. Och JAG vill tacka, och så vill JAG tacka, JAG vill också tacka.
    Nej, jag tyckte det var ett uselt tal.
  • Ogabinne

Vad har Jackson 5 med dessa priserna att göra? MJ vann priserna för SIN karriär, för vad HAN har åstadkommit. Det var inte ett gemensamt pris till Jackson 5, det var bara MJs priser.

• Ogabinne

God morgon!

Fick mig ett härligt migränanfall igår så jag blev liggandes hela kvällen. Vaknade med skiten kvar så det var bara att ringa barnen lediga från dagis och gå och lägga sig igen. Nu börjar det bli bättre.

Men, va FAAAAN är det för problem med tributesidan!? Jag tycker det är jävligt dålig stil att gå och säga att biljetterna släpps SENAST 1 december, och sedan inte meddela ens en gång att problem eller förseningar uppstått! Så fruktansvärt respektlöst för alla oss som suttit bänkade och väntar.

• Ogabinne
    Brooke skrev 2009-12-02 11:13:13 följande:
    Kan du inte hitta något nummer eller mailadress och höra med dem?
    Jag skickade ju ett mail till dom för flera veckor sedan som de aldrig svarade på, så jag tror inte de svarar om jag mailar o frågar. Jag har däremot hittat telefonnumret till produktionsbolaget, men jag vet inte om jag vågar ringa till USA.
  • Ogabinne
    Brooke skrev 2009-12-02 11:23:40 följande:
    nja kan ju vara ganska dyrt.
    Nja dyrt skiter jag i, mest rädd att de ska säga något fancy word och jag inte förstår.
  • Ogabinne

Jag börjar återhämta mig sakta men säkert från migränen nu... fortfarande ont men nu kan jag iaf härda ut vaken. Och jag har svårt att läsa på datorn ännu, bokstäverna flyter samman. Helt sjukt vad hela kroppen får ta stryk av ett migränanfall.

• Ogabinne

Var glada att ni aldrig har haft migrän, jag har haft det sen jag var runt 12 år. Nu på senaste år har jag det ca 2 gånger i veckan. Först känner man sig trött, sen blir man tröttare o tröttare o till slut börjar det göra ont i ögon och huvud. I början kan man sitta still o inte känna ngt men så fort man rör huvudet på spränger det till o man får stanna o hålla i sig i huvudet. Sen blir det bara värre och värre, ögonen gör så ont att man inte kan titta, inte blunda, o gud bevare mig absolut inte gråta. Huvudet exploderar. Man kan inte ha lampor tända, det gör för ont. Minsta lilla ljud exploderar i huvudet. Minsta lilla lukt får en att spy. Det enda man vill göra är att sova, men inte ens det kan man göra för det gör för ont. Det är ett riktigt handikapp o jag skulle ge vad som helst för att bli frisk från skiten.
    Medici har jag ju som sagt äntligen hittat ett som fungerar men det är så dyrt... har aldrig råd att ta medicin varje anfall, bara ett par ggr i månaden.

• Ogabinne
    Brooke skrev 2009-12-02 12:12:41 följande:
    Har du inte gått till läkaren för att kolla om du kan få det där vi pratade om på recept?
    Nej jag skulle ringt för en tid nu lagom till jag fick pengar men så blev jag så fattig igen så jag hade inte råd. Får ta det i slutet av december istället.
  • Ogabinne
    BooBoo skrev 2009-12-02 12:19:19 följande:
    Jag har haft migrän en gång. Jag trodde jag fått en hjärntumör. Hemskaste jag vart med om Usch!
    Ja visst är det hemskt!! Jag har varit hos doktorn många gånger för att utreda vad det är och även röntgat hjärnan. Jag har ingen tumör dock. Tack o lov!

Nu tror jag dock att jag har en tumör i nacken ist.
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael