Inlägg från: Ogabinne |Visa alla inlägg
  • Ogabinne

All we want for Christmas is Michael

BooBoo skrev 2009-11-30 23:37:55 följande:
    GAY? Är du gay... ? Wooooow
    Nej, jag är inte gay. Jag är EGO!
  • Ogabinne
    mona83 skrev 2009-11-30 23:37:18 följande:
    Jäkla skit, jag behöver lägga mig . Men jag vill ju se om sidan uppdateras när kl blir 00
    Kl 00 här är hon ändå bara 15-16 den 30 november där. Tänk om vi vaknar i morgon bitti o allt är slut.
  • Ogabinne
    BooBoo skrev 2009-11-30 23:39:58 följande:
    EgoGay? ... That's cool to...
    Minns du när jag berättade att jag hade drömt om att jag hade sex med mig själv. alltså, jag var 2 personer och båda två var jag. Då kom jag ju fram till att om man har sex med motsatt kön är man hetro, samma kön homo, o har man sex med sig själv är man ego. Så ja, jag är ego!
  • Ogabinne
    mona83 skrev 2009-11-30 23:42:08 följande:
    nej nu skiter jag i dte här och går och lägger mig. Ska ju upp om ca 7 timmar, så då borde sidan vara uppdaterad...
    Vi får hålla timmarna stenhårt att biljetterna inte är slut i morgon bitti!
  • Ogabinne
    mona83 skrev 2009-11-30 23:44:47 följande:
    Uh, jag drömde att Tobias dog i natt....
    Åh fy. Det har jag också drömt om mina barn.

Natti natti!
  • Ogabinne
    BooBoo skrev 2009-11-30 23:44:21 följande:
    INGEN får sova nu...Jaghar sovit två lurar idag.. Jag är så pigg...Kanske kan gå ut o gå..
    Nää jag blir kvar en stund till. Om jag inte blir skickad till Alaska vill säga.
  • Ogabinne
    Bevabus skrev 2009-11-30 23:45:51 följande:
    jag är också alldeles för pigg, ändå så är jag för trött för att göra nåt vettigt hjälp..vågar du gå ut den här tiden på dygnet, håller faktiskt med dig om att det vore skönt med en promenix nu men tänk så kommer det spöken? :O
    Jag skulle också vilja gå ut på nattprommis. Ungarna klarar sig väl. De kan väl joddla om de vill nått.
  • Ogabinne

Jag drömde att min son ramlade ner på spåret och blev överkörd av tåget när min mamma skulle hålla i honom. Jag såg allting men det var för mycket folk så jag hann inte fram. Det var fruktansvärt, så verkligt!

• Ogabinne
    mona83 skrev 2009-11-30 23:47:46 följande:
    Nej nu säger jag god natt igen....
    Natt natt! Dröm sött - vakna ej blött!
Svar på tråden All we want for Christmas is Michael