NO POO, vi fortsätter tvätta utan schampo
Nu har jag testat. Men tjena vad sjukt mycket bikarbonat det gick åt, typ halva burken! Men sen så försökte jag uppnå den där schamporena känslan också. Tyckte dock att det var svårt att få den in i hårbotten eftersom den mest verkade fördelas i håret men det kanske bara är inbillning?
Är toknöjd med resultatet i alla fall. Känns ju inte schamporent direkt men när jag känner med händerna i håret och hårbotten så känns det bättre än med schampo. Det är själva känslan på huvudet som inte känns helt hundra men man vänjer sig nog Håret är supermjukt och gosigt och jag kan inte sluta ta på det Ska bli spännande att se vart detta leder! Tycker i alla fall inte att lukten var så speciellt illa.
Fattar dock inte hur ni som sprayar gör? Jag blandade ÄCV och vatten i en sprayflaska men det var ju bara knepigt så det slutade med att jag skruvade av huvudet och hällde över huvudet och gnosade in det i håret.
Hoppas det ser bra ut och känns bra imorgon så att jag kan få min lillasyrra som kommer på besök att testa. Hon har slitit väldigt på hennes hår med diverse produkter och skulle nog behöva testa på detta.