• Sanningens väg

Fattar inte att ni kan äta korv - äckligt!

Jag förstår verkligen inte hur vissa kan äta korv. Vet ni vad det innehåller? Det är ju hur äckligt och ohälsosamt som helst.

Usch!

• Svar på tråden Fattar inte att ni kan äta korv - äckligt!
  • konkelbär

Folk brukar inte anpassa sina kostvanor efter varesig innehåll eller efter hur nyttigt det är.

• LyckligtSlut

Äter själv kött men tycker att korv är läskigt. Mosat kött med tillsatser. Äter jag djur vill jag se delarna!

• Sanningens väg
    konkelbär skrev 2009-10-27 19:43:10 följande:
    Folk brukar inte anpassa sina kostvanor efter varesig innehåll eller efter hur nyttigt det är.
    Jo men ben, slamrester och jag vette katten är äckligt. Okej om det inte är nyttigt.
  • burriburrbloggen
    konkelbär skrev 2009-10-27 19:43:10 följande:
    word!
    jag avskyr korv. men det som fick mig att sluta var inte det vidriga innehållet.
    när jag väntade mitt andra barn så tog det tvärstopp. jag spydde av tanken på korv.
    burriburr.se - 24 och nöjd.
  • ebben

ingen tvingar DIG att äta. Strunt i vad alla andra äter! fattar inte att det är nåt DU ens bryr dig om??

• Sanningens väg
    LyckligtSlut skrev 2009-10-27 19:45:23 följande:
    Äter själv kött men tycker att korv är läskigt. Mosat kött med tillsatser. Äter jag djur vill jag se delarna!
    Jo, men jag tror inte att folk är medvetna om vad det faktiskt innehåller. Skulle de se det framför sig skulle de nog bli äcklade.
  • SweetNilam

För att jag tycker det är gott!?

Annars är det väl ingen ide att äta något? Och gillar man inte det, så avstår man! Jag gör så iaf! Sen struntar jag i vad andra tycker om det!

• burriburrbloggen
    SweetNilam skrev 2009-10-27 19:47:17 följande:
    För att jag tycker det är gott!? Annars är det väl ingen ide att äta något? Och gillar man inte det, så avstår man! Jag gör så iaf! Sen struntar jag i vad andra tycker om det!
    Jag kunde inte tro det men Agnes har ju jättebra röst!
  • burriburrbloggen

oj kära hjärtanes. svarade på helt fel ställe!

• SweetNilam

och innan det kommer, jag VET vad det innehåller! Men det är gott, ändå! Tycker jag. Speciellt Rydbergs Uddevallare, mums!

Svar på tråden Fattar inte att ni kan äta korv - äckligt!