• Sanningens väg

Fattar inte att ni kan äta korv - äckligt!

Jag förstår verkligen inte hur vissa kan äta korv. Vet ni vad det innehåller? Det är ju hur äckligt och ohälsosamt som helst.

Usch!

• Svar på tråden Fattar inte att ni kan äta korv - äckligt!
  • Sanningens väg
    ebben skrev 2009-10-27 19:46:46 följande:
    ingen tvingar DIG att äta. Strunt i vad alla andra äter! fattar inte att det är nåt DU ens bryr dig om??
    Nej och jag äter det inte heller. Egentligen bryr jag mig faktiskt inte, utan jag kan bara inte förstå. Och detta är väl ett diskussionsforum där man får uttrycka sina åsikter och tankar?

Varför orkar DU bryr dig om att JAG bryr mig?
  • SweetNilam
    burriburrbloggen skrev 2009-10-27 19:48:48 följande:
    oj kära hjärtanes. svarade på helt fel ställe!
    ja, så kan det gå haha, blev lite fundersam!
  • Sanningens väg
    SweetNilam skrev 2009-10-27 19:49:06 följande:
    och innan det kommer, jag VET vad det innehåller! Men det är gott, ändå! Tycker jag. Speciellt Rydbergs Uddevallare, mums!
    Du tycker att det är gott ändå? Fascinerande.
  • Moonis

Är själv rätt kräsen när det komemr till korv men struntar i innehållet, bara det är gott.
    Samma sak gäller tex. leverpastej, jätte gott men inte så trevligt under tillverkningen kanske.

• Ejin

jag bryr mej inte.. är de gott så äter jag.. är inte känslig när de gäller sånt

• ebben

Sanningens väg (Visa endast)
    Idag 19:49

ebben skrev 2009-10-27 19:46:46 följande:
    ingen tvingar DIG att äta. Strunt i vad alla andra äter! fattar inte att det är nåt DU ens bryr dig om??

Nej och jag äter det inte heller. Egentligen bryr jag mig faktiskt inte, utan jag kan bara inte förstå. Och detta är väl ett diskussionsforum där man får uttrycka sina åsikter och tankar?

Varför orkar DU bryr dig om att JAG bryr mig?

Absolut! bara en väldigt konstig tråd o undering tycker jag.........
  • SweetNilam

Sanningens väg skrev 2009-10-27 19:50:42 följande:

Du tycker att det är gott ändå? Fascinerande.
    Absolut! Mums! Men billighetsmärken- nej nej! Rydbergs är den enda grillkorven som är ätbar. Sen falukorv av scan eller rydbergs och så olika choritzo och de andra..!
  • Sanningens väg
    SweetNilam skrev 2009-10-27 19:47:17 följande:
    För att jag tycker det är gott!? Annars är det väl ingen ide att äta något? Och gillar man inte det, så avstår man! Jag gör så iaf! Sen struntar jag i vad andra tycker om det!
    Nej, jag kan bara inte förstå att man kan tycka att det är gott med tanke på vad det faktiskt innehåller. I övrigt är vi svenskar väl ganska äckelmagade med annat som inte är rent kött.
  • Sanningens väg
    ebben skrev 2009-10-27 19:52:26 följande:
    Sanningens väg (Visa endast) Idag 19:49 #11 ingen tvingar DIG att äta. Strunt i vad alla andra äter! fattar inte att det är nåt DU ens bryr dig om?? Nej och jag äter det inte heller. Egentligen bryr jag mig faktiskt inte, utan jag kan bara inte förstå. Och detta är väl ett diskussionsforum där man får uttrycka sina åsikter och tankar? Varför orkar DU bryr dig om att JAG bryr mig? Absolut! bara en väldigt konstig tråd o undering tycker jag.........
    Haha, då får du tycka det.
Svar på tråden Fattar inte att ni kan äta korv - äckligt!