• HW06

Vi som blivit gravida genom Puregon.

Hej och välkomna till vår gravid-tråd.

Vi hittade varanda i en tråd som heter "vi som kämpar med Puregon", nu har vi äntligen lyckats att få det där efterlängtade plusset och kan följas åt i en gemensam "Vi som blivit gravida genom Puregon."
    Vår förhoppning är att alla våra kamrater ska kunna följa oss in i denna tråd

Länk till Puregon-tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-7-130/m45887584.html

BF-lista

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m48288671.html

• Svar på tråden Vi som blivit gravida genom Puregon.
  • pixiewings
    Cat79 skrev 2009-12-30 09:51:42 följande:
    Jag är endast i vecka 10 och ska på VUL 25 jan (samma dag du ska på RUL) och sen blir det säkert RUL någon gång i mars. Kommer vara skitjobbigt att gå dit då vårt förra RUL blev en mardröm... Nu hoppas vi att vi väntar en frisk liten krabat. Härligt med bebismage, jag längtar :)
    Förstår det
    Beklagar att ni fick vara med om det och hoppas nästa enbart blir en lyckodröm som är väldigt sann!
    Sebastian 080301 ♥ BF 2010-06-27
  • HW06

Här är allt finnemang, men jag är allt bra trött, troligtvis beror det på trollet vi har hemma...hon förvandlas då och då från en vacker och söt ängel till en fortfarande vacker, men mer som ett litet troll....skriker och grinar och slår efter oss....trotsålder troligtvis, men otroligt tufft när man är gravid, vilket gör att jag slocknar väldigt tidigt på kvällarna

Vi har inte tagit reda på kön, det får bli en trevlig överaskning i Maj

Nu jobbar jag bara en månad till har semester till den 6:e Januari och jobbar bara till den 3:e Februari, sen är det semester och jag går på havandeskapspenning från den 10:e Mars

• Cat79

Hur är det med er och era växande magar? Med mig är det mycket bättre, är i v 12 nu så det känns skönt. Vill bara att tiden ska gå.....

HW06: kan tänka mig att det är fullt upp hemma men hoppas du känner dig piggare. När är du beräknad, varit på RUL?

pxiewings: Snart dags för RUL och jag förstår om du inte vill ta reda på kön, det är det som är så spännande och spelar ju ingen roll. Om du har gått så långt så förstår jag att du har bebismage :) på mig kommer det synas tidigt.

Hoppas 2010 har börjat bra, jag känner att det blir vårt bästa år på länge.
    KRAM

• HW06
    Cat79 skrev 2010-01-10 12:14:03 följande:
    Hur är det med er och era växande magar? Med mig är det mycket bättre, är i v 12 nu så det känns skönt. Vill bara att tiden ska gå..... HW06: kan tänka mig att det är fullt upp hemma men hoppas du känner dig piggare. När är du beräknad, varit på RUL? pxiewings: Snart dags för RUL och jag förstår om du inte vill ta reda på kön, det är det som är så spännande och spelar ju ingen roll. Om du har gått så långt så förstår jag att du har bebismage :) på mig kommer det synas tidigt. Hoppas 2010 har börjat bra, jag känner att det blir vårt bästa år på länge.KRAM
    Är beräknad till den 10:e maj, går in i v. 24 i morgon. Japp vi har varit på RUL, men tar inte reda på kön, det får bli en överaskning
  • HW06

Här kommer en liten nyårsbild Tänk nu på att det är mycket julemat som ligger i den magen och inte bara bebis haha.

• Cat79
    HW06 skrev 2010-01-11 12:24:00 följande:
    Här kommer en liten nyårsbild Tänk nu på att det är mycket julemat som ligger i den magen och inte bara bebis haha.
    Vilken underbar mage, jättefint kort! Kan tänka mig att det blev mycket godsaker.... för mig blev det inte mycket julmat då det kom upp istället. Kom ju på att du skulle ha i maj efter att jag skrivit... lite glömsk. Ha det så bra. Kram
  • HW06
    Cat79 skrev 2010-01-13 19:35:49 följande:
    Vilken underbar mage, jättefint kort! Kan tänka mig att det blev mycket godsaker.... för mig blev det inte mycket julmat då det kom upp istället. Kom ju på att du skulle ha i maj efter att jag skrivit... lite glömsk. Ha det så bra. Kram
    Ja denna gången växte magen snabbare än vad det gjorde med W, känns som att jag är lika stor nu i v 24 som jag var med W i 7:e mån

Stackare....ja med denna mådde jag oxå superduperilla....inge kul alls
    Men det blir bättre, så småningom
  • Cat79

Har mått bra den senast två veckorna och går snart in i vecka 13, jippi! VUL 25 jan och längtar att se min bebis och hoppas allt ser bra ut så långt. Det är ju vanligt att man blir större med andra barnet. På mig syns det redan lite.... och ännu ej officiellt så det blir tunikor som gäller :)

• HW06
    Cat79 skrev 2010-01-14 19:07:33 följande:
    Har mått bra den senast två veckorna och går snart in i vecka 13, jippi! VUL 25 jan och längtar att se min bebis och hoppas allt ser bra ut så långt. Det är ju vanligt att man blir större med andra barnet. På mig syns det redan lite.... och ännu ej officiellt så det blir tunikor som gäller :)
    Oh vad mysigt med VUL, lycka till

Det är bra med tunika modet ibland
  • tickelina

Hallå tjejer!

Jag är en tjej på 25 år & jag är normalviktig men har tydligen en släng av pco.

Har prövat enkel & dubbelkur av pergo men ska nu pröva sprutor för första gången.

Vad säger ni? Är det en bra metod? Lyckas många med puregon?

• HW06
    tickelina skrev 2010-04-22 19:45:36 följande:
    Hallå tjejer!Jag är en tjej på 25 år & jag är normalviktig men har tydligen en släng av pco.Har prövat enkel & dubbelkur av pergo men ska nu pröva sprutor för första gången.Vad säger ni? Är det en bra metod? Lyckas många med puregon?
    För oss här inne har det iallafall funkat Men jag tror du får bättre svar i själva Puregon-tråden www.familjeliv.se/Forum-7-130/m45887584.html
    ♥ Wilona 080213 ♥ Bebis BF 100510 ♥
Svar på tråden Vi som blivit gravida genom Puregon.