Vi som blivit gravida genom Puregon.
Ny här i tråden: har äntligen blivit gravid på 3:e omgången Puregon. Vi fick en änglason i nov -08 så nu hoppas vi att det går bra denna gång. Är så glad men orolig!
Ny här i tråden: har äntligen blivit gravid på 3:e omgången Puregon. Vi fick en änglason i nov -08 så nu hoppas vi att det går bra denna gång. Är så glad men orolig!
Var är ni som blivit gravida genom Puregon? Alltid skönt att stötta varandra.
Hemskt vad denna tråd är tyst, tycker det är synd då alla har genomgått samma behandling och nu är gravida. HW06: det är du och jag litegrann men det kan vara så att många mår dåligt och inte orkar vara inne här. Jag mår ok men spydde både Julafton o Juldagen o sen inget mer efter det. Vill bara att veckorna ska gå nu.... Det stämmer att det kan finnas en chans att du får en bebis på din födelsedag men det blir perfekt när det än blir. Har ni kollat upp könet nu? ser att du har en 2-åring dotter och jag kan tänka mig att det är fullt upp.
Hoppas julen var bra. Nyår får vi fira med något gott alkoholfritt, tips på nåt vin eller bubbel?
Jag är endast i vecka 10 och ska på VUL 25 jan (samma dag du ska på RUL) och sen blir det säkert RUL någon gång i mars. Kommer vara skitjobbigt att gå dit då vårt förra RUL blev en mardröm... Nu hoppas vi att vi väntar en frisk liten krabat.
Härligt med bebismage, jag längtar :)
Hur är det med er och era växande magar? Med mig är det mycket bättre, är i v 12 nu så det känns skönt. Vill bara att tiden ska gå.....
HW06: kan tänka mig att det är fullt upp hemma men hoppas du känner dig piggare. När är du beräknad, varit på RUL?
pxiewings: Snart dags för RUL och jag förstår om du inte vill ta reda på kön, det är det som är så spännande och spelar ju ingen roll. Om du har gått så långt så förstår jag att du har bebismage :) på mig kommer det synas tidigt.
Hoppas 2010 har börjat bra, jag känner att det blir vårt bästa år på länge.
KRAM
Har mått bra den senast två veckorna och går snart in i vecka 13, jippi! VUL 25 jan och längtar att se min bebis och hoppas allt ser bra ut så långt. Det är ju vanligt att man blir större med andra barnet. På mig syns det redan lite.... och ännu ej officiellt så det blir tunikor som gäller :)