• HW06

Vi som blivit gravida genom Puregon.

Hej och välkomna till vår gravid-tråd.

Vi hittade varanda i en tråd som heter "vi som kämpar med Puregon", nu har vi äntligen lyckats att få det där efterlängtade plusset och kan följas åt i en gemensam "Vi som blivit gravida genom Puregon."
    Vår förhoppning är att alla våra kamrater ska kunna följa oss in i denna tråd

Länk till Puregon-tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-7-130/m45887584.html

BF-lista

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m48288671.html

• Svar på tråden Vi som blivit gravida genom Puregon.
  • pixiewings
    idhe skrev 2009-11-03 20:14:07 följande:
    Pixievings, hur har det gått idag?
    Ett fint litet {#lang_emotions_heart} pickade på och det stämde med storlek exakt
    Sebastian 080301 ♥ BF 2010-06-27
  • idhe
    pixiewings skrev 2009-11-04 19:25:56 följande:
    Ett fint litet pickade på och det stämde med storlek exakt
    Vad skönt att se! Grattis ;)
  • pixiewings
    idhe skrev 2009-11-04 19:53:03 följande:
    Vad skönt att se! Grattis ;)
    Tack
  • HW06
    pixiewings skrev 2009-11-04 19:25:56 följande:
    Ett fint litet pickade på och det stämde med storlek exakt
    Grattis

Hos mig har yrseln och illamåendet kommit tillbax igen
  • Elisie

Jag vänder mig än en gång till er som har inseminarats o lyckats!
    Och hoppas att nån kan svara på mina frågor.

Gjorde min första insemination i måndags, efteråt såg jag nån strimma ljus brunt i trosan o tänkte inte så mycket mer på de, igår kom de en liten fläck ljusbrunt i trosan o ett par fläckar idag, i morrse rann de till som en ljus rosa flytning.

Nån som vet va de kan vara? kan de vara efter inseminationen?

Nån som känner igen detta?

• mononoke hime

Ett kort hej, då ett litet knytt ligger på min vänstra arm och sover sött

Allt har gått bra även om det var en liten überchock att föda barn. Använde mig bara av lustgas, förutom de 20 utdrivningsminuterna då inget smärtlindrande var med i bilden - hua. En flicka på 3625 g och 49 cm lång blev resultatet. Än så länge kallar vi henne Nika.

Det är en mäkta surrealistisk upplevelse att bli med barn, som i efter 9 månader; på riktigt!

Om jag får tid och orkar ska jag ge mig på min förlossningsberättelse framöver. Ses och råkas

• pixiewings
    mononoke hime skrev 2009-11-11 23:58:52 följande:
    Ett kort hej, då ett litet knytt ligger på min vänstra arm och sover sött Allt har gått bra även om det var en liten überchock att föda barn. Använde mig bara av lustgas, förutom de 20 utdrivningsminuterna då inget smärtlindrande var med i bilden - hua. En flicka på 3625 g och 49 cm lång blev resultatet. Än så länge kallar vi henne Nika. Det är en mäkta surrealistisk upplevelse att bli med barn, som i efter 9 månader; på riktigt! Om jag får tid och orkar ska jag ge mig på min förlossningsberättelse framöver. Ses och råkas
    Åhh ett stort grattis och bra kämpat! {#lang_emotions_heart}
    Elisie skrev 2009-11-11 15:45:53 följande:
    Jag vänder mig än en gång till er som har inseminarats o lyckats! Och hoppas att nån kan svara på mina frågor. Gjorde min första insemination i måndags, efteråt såg jag nån strimma ljus brunt i trosan o tänkte inte så mycket mer på de, igår kom de en liten fläck ljusbrunt i trosan o ett par fläckar idag, i morrse rann de till som en ljus rosa flytning. Nån som vet va de kan vara? kan de vara efter inseminationen? Nån som känner igen detta?
    Har inte gjort insemination men önskar lycka till nu med allt!
  • idhe

Hej på er.

Var på VUL förra tisdagen och fick se den lilla bönan, häftigt och lite skönt att det bara var en där inne. Vi har varit så nyfikna och smått nervös över hur många som byggt bo.

Undrar lite hur ni andra har känt er, gick in i vecka 9 igår. Alltså 8+1 idag och känner knappt något. De första veckorna blev man ju påmind av molvärken i magen och de ömma brösten. Visst ömmar det fortfarande men inte alls lika mycket. Förövrigt mår jag kalas, inget illamående alls. Bara tokhungrig.. Men nu när jag inte känner något börjar jag bli lite paranoid!!

Har era symptom avtagit?

• HW06
    idhe skrev 2009-11-19 17:33:12 följande:
    Hej på er.Var på VUL förra tisdagen och fick se den lilla bönan, häftigt och lite skönt att det bara var en där inne. Vi har varit så nyfikna och smått nervös över hur många som byggt bo.Undrar lite hur ni andra har känt er, gick in i vecka 9 igår. Alltså 8+1 idag och känner knappt något. De första veckorna blev man ju påmind av molvärken i magen och de ömma brösten. Visst ömmar det fortfarande men inte alls lika mycket. Förövrigt mår jag kalas, inget illamående alls. Bara tokhungrig.. Men nu när jag inte känner något börjar jag bli lite paranoid!!Har era symptom avtagit?
    Jag kände inga symtom under hela min grav med första.
    Denna gången mådde jag illa fram till v 12.
Svar på tråden Vi som blivit gravida genom Puregon.