• HW06

Vi som blivit gravida genom Puregon.

Hej och välkomna till vår gravid-tråd.

Vi hittade varanda i en tråd som heter "vi som kämpar med Puregon", nu har vi äntligen lyckats att få det där efterlängtade plusset och kan följas åt i en gemensam "Vi som blivit gravida genom Puregon."
    Vår förhoppning är att alla våra kamrater ska kunna följa oss in i denna tråd

Länk till Puregon-tråden:
    www.familjeliv.se/Forum-7-130/m45887584.html

BF-lista

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m48288671.html

• Svar på tråden Vi som blivit gravida genom Puregon.
  • idhe

Går in i vecka 7 idag och ska på VUL i övermorgon...
    [/citat]

Åh vad spännande!! Du får berätta hur det går! Vi har vårat nästa tisdag och dagarna går så långsamt... Drygt med illamående. Hur har ni andra det med symptom?

HW06 hur långt gången är du? Varit på VUL redan?

• pixiewings
    idhe skrev 2009-11-02 12:53:56 följande:
    Går in i vecka 7 idag och ska på VUL i övermorgon... [/citat] Åh vad spännande!! Du får berätta hur det går! Vi har vårat nästa tisdag och dagarna går så långsamt... Drygt med illamående. Hur har ni andra det med symptom? HW06 hur långt gången är du? Varit på VUL redan?
     Jag har jätteömma bröst och har lite lätt molvärk då och då men annars är det lugnt.
    Du då?
    Sebastian 080301 ♥ BF 2010-06-27
  • HW06
    idhe skrev 2009-11-02 12:53:56 följande:
    Går in i vecka 7 idag och ska på VUL i övermorgon...[/citat]Åh vad spännande!! Du får berätta hur det går! Vi har vårat nästa tisdag och dagarna går så långsamt... Drygt med illamående. Hur har ni andra det med symptom?HW06 hur långt gången är du? Varit på VUL redan?
    Jag är i v.14, jag var på vul i v.8. Såg ett sött hjärta picka och fick en bild med oss hem. Det fick jag aldrig med dottern så jag blev sååå lycklig och visar alla fast det bara syns en klump.
  • Elisie

Hej! jag har en fråga till er som sprutat med puregon!

I lördags slutade min mens... sen nu ikväll ska jag spruta sista gången vad jag vet.
    Nu när jag var på toaletten så upptäckte jag att jag blödde lite, de kom liksom lite i toan o på pappret, jag blöder inte så mycket.

Jag blir ju fundersam eller ja... är de fler som har sprutat o blött? eller börjat blöda igen?

Jag trode inte mensen skulle komma tillbaka nu, eller är de bara nått litet pga sprutorna? jag hade känningar i magen igår o de känns lite små spänt o varmt nu.
    Ska på 2 vul i morron.

Någon?

• idhe
    pixiewings skrev 2009-11-02 13:19:16 följande:
     Jag har jätteömma bröst och har lite lätt molvärk då och då men annars är det lugnt.Du då?
    Samma här, brösten är inte att leka med, måste sova med BH. Ilar till lite i magen då och då men tycker att det har avtagit senaste dagarna.
  • idhe

SIE, inget jag känner igen... kan tyvärr inte svara på det.

• HW06

Jag blödde, men fick fortsätta spruta, de kollade på VUL hur slemhinnan såg ut.

• Elisie

HW06: Ok..
    På fösta vul så blödde jag lite oxå.. men sen så slutade jag mensen, förstår inte varför den kommit tillbaka nu!? är rädd att jag inte kommer få insemineras om jag inte slutar blöda nån gång. för ja menar om äggen ser bra ut i morron o är redo att insemineras då o jag blöder?
    Ja jag hoppas detta slutar nu, har lite ont i nedredelen av magen nu oxå..

Shit man ska oroa sig för de mesta... :/

• idhe

Pixievings, hur har det gått idag?

• HW06
    mononoke hime skrev 2009-11-01 09:19:14 följande:
    Nu har vattnet börjat gå! Ih!Lite småvärkar, så det kanske blir hemvändning efter kontroll på BB. Håll tummar och tår!
    Oh vad jag undrar hur det gått för dig.
Svar på tråden Vi som blivit gravida genom Puregon.