BF Januari :-) del 3
Ingen aning, jag surfar från Mozilla, men jag tror inte det har med saken att göra. Jag borde städa lite inna Beck, men soffan håller mig i ett hårt grepp!
Ingen aning, jag surfar från Mozilla, men jag tror inte det har med saken att göra. Jag borde städa lite inna Beck, men soffan håller mig i ett hårt grepp!
Hedebris: vi har samma bf-datum ser jag, 2 januari för mig med!
Ang rakning har jag inte gjort det under hela graviditeten, har kännes konstigt att hålla på med hyvel vid bebben territorium o nu är det nog lite svårt, magen tar emot. Jag såg ut som en strandad val när jag skulle ta mig upp från golvläge när jag målade väggar här hemma idag, det var inte lätt att ta sig upp!
Ang svullna fötter är det högt läge o stödstrumpor som gäller!
Alkohol dricker jag aldrig så det dilemmat slipper jag.
Licens To Kiss skrev 2009-12-01 07:33:24 följande:
Lille08: grattis! Så skönt att det gick bra!
Har varit vaken sen 05:30 nu med ihållande mensliknande kraftig värk som började i sidorna på magen för att vandra mot ryggen o nu sitter värken rätt högt upp i ryggen...visst låter det som förvärkar? Lilleb har hållit på hela tiden lite vildare än vanligt.
Blir lite nojjig över havandeskapsförgiftning, men testade urin utan anm o blodtryck 120/85 för bara ett par dagar sen...
Jucea: det låter tryggt o jag känner igen den vandrande känslan, bara lite segt att den är så ihållande nu 2 timmar även om det var värre i början!
Ang alkohol kan ni alltid pm:a mig om ni känner att ni behöver stöd eller har frågor. Jag är nykter alkoholist sen 7.5 år tillbaka o det är ju en problematik med många gråzoner, väldigt vid psykologisk problematik o förknippat med många fördomar som inte stämmer... :)
Ja, jag vet ju att du har haft mkt problem med det o jag förstår verkligen att det måste kännas segt - jag klagar som en liten bäbis efter ett par timmar bara!
Det är ju så sjukt vanligt, alla känner ju ngn/ngra med problem. Det gäller ju bara att hitta en väg som funkar för sig själv, alla är unika. Jag valde bort alkohol helt då jag inte litar på mig själv o idag känner jag bara sån tacksamhet över att slippa det, svårt att förklara, men det förändrade mitt liv så totalt. Visst jag levde ett utåt sett coolare liv då, jobbade framgångsrikt som sångerska, gick på hippa fester, kände en massa folk men inuti var det så tomt. Allt det yttre var en kompensation på ett trasigt inre...ingen förstod att jag hade problem, allra minst jag själv!