Grattis till er tre(?) som har fött smånuttar sen sist!!! Jag kikar in i tråden men har problem att svara i den från min Iphone, som bara kickar ut mig hela tiden...
Här har vi det mysigt, jag och Nicke är båda totalt nyförälskade i lilla Caesar och spenderar mycket av vår tid i sängen liggandes gosandes och ammandes och kollar på film. Det är sååå mysigt och nu börjar han också kunna amma bra, i början hade han inte riktigt tekniken inne. Vid invägningen på bvc för nästan en vecka sen hade han gått upp till födslovikt och på tisdag när vi ska dit igen hoppas vi ha michelinat på honom lite till, han är ju fortfarande så liten och delikat, men äter som ett litet monster och sover bra också. Nu har han börjat vara vaken någon timme då och då och det är så härligt att bara ligga och kika in i hans stora, visa ögon. Vad tänker han på egentligen?
Jag saknar gravidmagen litegrann ibland, men tycker samtidigt det är skönt att vara lite mindre, väger nu 3 kg mindre än när jag blev gravid, kan få på mig flera av mina skor, böja mig ner för att knyta vinterkängorna och får snart på mig vigselringen igen!